Joene.
Ik zoek Henk!
+1, heb em zelf ook en ben er zeer tevreden over!
me too!
enige minpunt blijft de accu. red het er geen 2 dagen mee helaas.
+1, heb em zelf ook en ben er zeer tevreden over!
Ik ga denk ik ook Sygic aanschaffen voor op me N900 toch rete handig altijd :W
Heb die van mij vandeweek een keer laten stuiteren en heb nu het gevoel dat de speaker kapot isHier nog steeds zeer tevreden met de Hero :W Heeft al aardig wat valpartijen meegemaakt. En heb 'm altijd in het borstzakje van m'n overall zitten tijdens 't slijpen etc. Doet 't nog perfect :#
Denk dat het voor mij volgende week toch de HD2 word.
Vandaag bij de vaste kpn winkel van mij geweest, daar was de n900 nog niet binnen
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Xperia X10, ding ziet iig echt botergeil uit :~
http://www.cellphonesmarket.com/new...son-has-formally-announced-the-XPERIA-X10.jpg
Edit: ik deed hem in IR tags, maar de afbeelding bleef huge, dus dan maar een URLtje!
kan via pdashop gewoon geleverd worden. Persoonlijk zou ik voor de hd2 gaan en dit komt mede doordat het toestel het snelste toestel op het moment is en er een hoop compatible mee is(let overigens wel even op de smsbug die bij de meeste hd2's er nog inzit). Er is overigens ook tomtom 7 op te zetten. De n900 is een mooi toestel al natuurlijk niet het vertrouwde nokia os wat op de vorige toestellen zat.
kan via pdashop gewoon geleverd worden. Persoonlijk zou ik voor de hd2 gaan en dit komt mede doordat het toestel het snelste toestel op het moment is en er een hoop compatible mee is(let overigens wel even op de smsbug die bij de meeste hd2's er nog inzit). Er is overigens ook tomtom 7 op te zetten. De n900 is een mooi toestel al natuurlijk niet het vertrouwde nokia os wat op de vorige toestellen zat.