Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Hier nog steeds zeer tevreden met de Hero :W Heeft al aardig wat valpartijen meegemaakt. En heb 'm altijd in het borstzakje van m'n overall zitten tijdens 't slijpen etc. Doet 't nog perfect :#

Hier nog steeds zeer tevreden met de Hero :W Heeft al aardig wat valpartijen meegemaakt. En heb 'm altijd in het borstzakje van m'n overall zitten tijdens 't slijpen etc. Doet 't nog perfect :#
Heb die van mij vandeweek een keer laten stuiteren en heb nu het gevoel dat de speaker kapot is :mad:

Denk dat het voor mij volgende week toch de HD2 word.
Vandaag bij de vaste kpn winkel van mij geweest, daar was de n900 nog niet binnen :(

Denk dat het voor mij volgende week toch de HD2 word.
Vandaag bij de vaste kpn winkel van mij geweest, daar was de n900 nog niet binnen :(

kan via pdashop gewoon geleverd worden. Persoonlijk zou ik voor de hd2 gaan en dit komt mede doordat het toestel het snelste toestel op het moment is en er een hoop compatible mee is(let overigens wel even op de smsbug die bij de meeste hd2's er nog inzit). Er is overigens ook tomtom 7 op te zetten;). De n900 is een mooi toestel al natuurlijk niet het vertrouwde nokia os wat op de vorige toestellen zat.

kan via pdashop gewoon geleverd worden. Persoonlijk zou ik voor de hd2 gaan en dit komt mede doordat het toestel het snelste toestel op het moment is en er een hoop compatible mee is(let overigens wel even op de smsbug die bij de meeste hd2's er nog inzit). Er is overigens ook tomtom 7 op te zetten;). De n900 is een mooi toestel al natuurlijk niet het vertrouwde nokia os wat op de vorige toestellen zat.

Ja maar als ik via die winkel hem koop, kan ik korting krijgen :)
Ik denk idd dat ik toch gewoon voor de HD2 ga :)

SMS bug als in smsjes die 1 dag blijven hangen ergens?! Dat heb ik atm. Duurt soms gewoon 24uur eer dat mijn smsje aankomt 8P En hoe fix ik die?!

welke rom draai je robert?
even naar:

instellingen>telefooninformatie>software-informatie

dan kijken bij ROM versie. wss draai je nog een 1.44/1.48 ofzo, indien dit het geval is, kan je hier:

http://www.htc.com/nl/SupportDownload.aspx?p_id=297&cat=2&dl_id=863

een upgrade downloaden van de HTC Site. houd er wel rekening mee dat je je apps en contacten/smsjes kwijt bent als je update. contacten/smsjes enzo kan je via Microsoft Myphone wel backuppen, maar voor je apps moet je even zoeken hoe je dat moet doen (mocht je het willen)

Je kan evt ook die sms hotfix draaien, dat is alleen een update waardoor je niets kwijt raakt. Al zou ik altijd voor de rom upgrade gaan.

ff een vraagje, van mn Nokia N97 is de interne speaker voor als je aan het bellen bent (dus niet degene waar de muziek over gespeeld wordt) echt enorm zacht. Volume staat op max, mr als ik in een iets luidruchterige omgeving sta kan ik gewoon niemand verstaan... hebben meer mensen hier last van/heeft iemand een oplossing?

(en neej, ik ben niet doof aan het worden :P)

wrs is je speaker dan stuk. ik heb het ook gehad.
Word kosteloos vergoed door nokia.
Even langs een Nokia service point dus.

Gister men HD2 gehaald.
Meteen even de rom update gedaan.
Wat een geweldig toestel echt een aanrader :)

Status
Not open for further replies.
Back