Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
dude..
wat wil je nou liever? een phone met beperkt os dat nog geen eens via officiële weg
kan upgrade naar wm7 of een volledig desktop os wat alles kan?

maargoed voor de looks moet je ze bijde niet halen :P

pfft windows 7 is/word zo totaal anders dan de windows op de HD2.

ik weet niet eens of ik wel zou upgraden als het kwam/gratis was. draait prima zo met dutty multilang v2.3 oid erop!

Mijn broer heeft al zeker 3 maanden zo'n N900, hij vind em erg chill. Ik vind em duidelijk minder tov de iphone....de touchscreen is gewoon niet zo fijn imo

het is idd wel zo dat de iphone beter reageerd op vinger/huid.
de n900 moet je meer met je nagel doen zeg maar.

ik ben iig hartstikke tevreden. iphone heeft de appstore en daarmee is het gezegt.
de n900 heeft zo ontzettend veel meer te bieden imo.

maargoed ieder zijn eigen smaak!

dude..
wat wil je nou liever? een phone met beperkt os dat nog geen eens via officiële weg
kan upgrade naar wm7 of een volledig desktop os wat alles kan?

maargoed voor de looks moet je ze bijde niet halen :p

??
Nou ik ken zo goed als alles met deze telefoon.
En waarvoor ik hem gebruik is hij prima :)

N900 is echt masterlijk, iPhone is er echt niets bij (kwa functionaliteit). Toen de iPhone hype begon heb ik er vaak mee moeten werken bij klanten toen dacht ik echt wow. Inmiddels is de iPhone zo over-hyped dat ze nog steeds 'de beste' zijn volgens de media maar dit komt alleen door het naampje Apple en de fanboys werken hier goed aan mee. Wees eerlijk, wat is er buiten de Apple store nou de meerwaarde van een iPhone tegenover de nieuwe reeks HTC's, en bv de N900?

Sygic navigatie werkt ook perfect :W Gelijk GPS-fix

N900 is echt masterlijk, iPhone is er echt niets bij (kwa functionaliteit). Toen de iPhone hype begon heb ik er vaak mee moeten werken bij klanten toen dacht ik echt wow. Inmiddels is de iPhone zo over-hyped dat ze nog steeds 'de beste' zijn volgens de media maar dit komt alleen door het naampje Apple en de fanboys werken hier goed aan mee. Wees eerlijk, wat is er buiten de Apple store nou de meerwaarde van een iPhone tegenover de nieuwe reeks HTC's, en bv de N900?

Sygic navigatie werkt ook perfect :W Gelijk GPS-fix

Heb hier toevallig beide(Hero), kwa functionaliteit hebben zo voor MIJN doeleinden ongeveer dezelfde mogelijkheden. Naar mijn mening werkt de iPhone toch een stuk intuïtiever en een stuk natuurlijker. De respons en reactie daarop is gewoon echt een stuk fijner(denk aan scrollen bijvoorbeeld). Ik doe geen extreme dingen met de telefoon dus gebruiksgemak en hoe het OS aanvoelt is belangrijk.

Van geen van beide is te zeggen dat ie nou echt beter is, ligt totaal aan de gebruiker...

Dat is waar, alleen dat is gezien vanuit een eind gebruikers standpunt. Tuurlijk werkt het iPhone OS super voor normale gebruikers die ook niets meer willen dan dat.

Ik zelf praat vanuit een 'tweakers' standpunt, dan schiet de iPhone echt te kort

Wel zonder luchtbelletjes gelukt? Schijnt dat als je eerst 5 min bijv de douche aanzet met warm water, en dan de folie aanbrengt in de badkamer dat het makkelijker gaat door de vochtige omgeving

treu, je krijgt er ook een soort parfumtester busje bij die je kan gebruiken.

dus dat ff op je tel spuiten,
(wat ik overigens maar eng en raar vond, water met opzet op je tel spuiten)
die dingen erop knallen en met het bijgeleverde pasje alles gladstrijken.

Ik twijfel of ik de achterkant ook doe, denk alleen het scherm. Mocht de achterkant ooit beschadigen dan bestel ik wel een nieuw achterkantje

Status
Not open for further replies.
Back