Wie had het hier laatst nou over hoge rekeningen bij Hi? Heb er nu ook 1 ontvangen, ff gebeld, stond mn 'sms verdubbelaar' niet aan. Die moet je dus handmatig aanzetten, ook al had je het al op je vorige abbo :S
Dat is wel logisch ja. Je gaat je contract verlengen dus moet je opnieuw de voorwaarden checken / bespreken.
ja maar ze verlengen hetze sluiten het niet opnieuw af.
dus er zullen inderdaad een hoop mensen zijn die er niet bij stil staan,
of vanuit gaan dat het het zelfde blijft
Wie had het hier laatst nou over hoge rekeningen bij Hi? Heb er nu ook 1 ontvangen, ff gebeld, stond mn 'sms verdubbelaar' niet aan. Die moet je dus handmatig aanzetten, ook al had je het al op je vorige abbo :S
Ik heb niks getekend en teruggestuurd, ik heb het telefonisch verlengd. Er is alleen een nieuw toestel toegestuurd en ik heb een nieuwe simkaart gehaald bij de Hi winkel (UMTS sim), maar die voorwaarden daar stond dit niet in. Ik vind het in ieder geval goed achterbaks en weet t nu zeker, dit is het laatste jaar dat ik een Hi abbo heb.Dat is wel logisch ja. Je gaat je contract verlengen dus moet je opnieuw de voorwaarden checken / bespreken.
Ik heb niks getekend en teruggestuurd, ik heb het telefonisch verlengd. Er is alleen een nieuw toestel toegestuurd en ik heb een nieuwe simkaart gehaald bij de Hi winkel (UMTS sim), maar die voorwaarden daar stond dit niet in. Ik vind het in ieder geval goed achterbaks en weet t nu zeker, dit is het laatste jaar dat ik een Hi abbo heb.
@ Arne, SMS DUBBEL AAN naar 1266
Weet iemand wat de ''overige kosten'' zijn bij T-mobile?
Noem het kortzichtig of niet, je voelt je anders wel mooi genaaid als je normaal gesproken altijd zo'n 25 tot 30 euro per maand betaalde, nu iets meer belt en opeens een rekening van 110 euro door je strot geduwd krijgt.
Overal op het internet wemelt het ook klachten over Hi/KPN, dus ik ben zeker niet de enige.
Noem het kortzichtig of niet, je voelt je anders wel mooi genaaid als je normaal gesproken altijd zo'n 25 tot 30 euro per maand betaalde, nu iets meer belt en opeens een rekening van 110 euro door je strot geduwd krijgt.
Overal op het internet wemelt het ook klachten over Hi/KPN, dus ik ben zeker niet de enige.
Ik vind dat je gelijk hebt. Het is een verlenging, dus voorwaarden horen dan toch hetzelfde te blijven.
Ik heb niks getekend en teruggestuurd, ik heb het telefonisch verlengd. Er is alleen een nieuw toestel toegestuurd en ik heb een nieuwe simkaart gehaald bij de Hi winkel (UMTS sim), maar die voorwaarden daar stond dit niet in. Ik vind het in ieder geval goed achterbaks en weet t nu zeker, dit is het laatste jaar dat ik een Hi abbo heb.
@ Arne, SMS DUBBEL AAN naar 1266
Kun je wel vinden, maar zo zit het niet in elkaar. Jullie heb een verkeerde perceptie van een verlenging. De Engelse term 'renewal' maakt het al wat logischer.
Kijk je HOEFT niet te verlengen. Na 1 of 2 jaar wordt het gewoon een contract voor onbepaalde tijd. Dan vind ik het inderdaad zo, dat je voorwaarden hetzelfde moeten blijven.
Maar ga je 'verlengen' (vernieuwen) kies je voor een andere telefoon, andere belminuten wellicht, etc.. Dan wordt alles herzien en krijg je ook een nieuw contract (welke je -zoals bij elk contract- natuurlijk even checked).