Centraal Mobiele Telefoon Topic!

Status
Not open for further replies.
Telfort is perfect, nooit problemen mee, is de goedkoopste en bereik is niet merkbaar minder ofzo.

Niet waar. :p

Bereik is beduidend minder. Maar daar heb jij geen last van omdat je voornamelijk in de stad vertoeft (Tilburg, Eindhoven) Loon op Zand is ook niet echt een klein dorp :p

Bij genoeg dorpen in de randstad heb je binnen gewoon matig/slecht/geen ontvangst. Ik zat zelfs een dag in limburg helemaal zonder bereik (buiten!), waardeloos. Orange heeft dat zelfs nog een stuk erger.

Ligt ook aan het netwerk dat ze gebruiken, 1800mhz. Hogere frequentie, minder penetratie vermogen bij gebouwen (beton) en met het zelfde vermogen een korter bereik dan 900mhz, maar dat hoef ik je niet uit te leggen gok ik zo ;)
 
Nou volgens mij leef ik dan echt in een compleet andere wereld :eek: Ik heb nu een één-jarig abbonement dat tegen zijn einde aanloopt, en echt nooit meer Telfort :X!!

Ik woon op de grens van Rotterdam, tegen Capelle a/d Ijssel aan, en moet naar buiten lopen om te bellen. Als ik geluk heb, heb ik op 2 plekken in huis bereik :rolleyes:. In de stad enzo heb ik prima bereik, maar in de rest van 'de bewoonde wereld' niet x|! Keer op keer krijg ik smsjes van voicemail dat ik berichten gemist heb! Met mijn oude provider, T-Mobile, had ik nergens last van :X! Ik heb trouwens een W800I.

Edit: ik zie dat tog nog iemand het met me eens is :rolleyes:
 
T-mobile kan er soms ook wat van. Al hebben ze sinds 2003 de zaakjes aardig op orde met het bereik. Maar nogsteeds merkbaar een 1800mhz netwerk.
 
T-mobiel heb ik nu ook, prepaid. Daar heb ik zelden probs mee gehad qua bereik.

Denk dat ik toch maar schijt ga hebben aan m'n mening over Telfort en 't beestje ga bestellen. In 'kleine dorpen' kom ik toch nooit/zelden..

Loop nu ook alweer 3 a 4 maanden zonder btg, omdat ik elke keer 't idee heb dat ik 'm 'deze week' ga bestellen. +pippi+
 
Ben nog steeds erg tevreden over Kpn :)

Hmm mijn 14 maanden oude K750i begint nu echt gaar te worden :p, joystick is vooral naar de klote. Ik neem dus noooooit meer een 2 jarige abbo, die telefoons gaan gewoon niet zolang mee :p

Mja gelukkig krijg ik binnenkort een 2e k750i van iemand, daar haal ik et wel mee tot augustus volgend jaar :p
 
ik zit ook te zoeken naar nieuwe tel...kwam bij orange terecht. Ben nu gewent om een aparte bel en sms bundel te hebben(vind ik wel relx eigenlijk)
Had vodafone 150+50 smsjes. Bij orange gaat alles uit 1 bundel. Ik zou dan voor een oragen 40 abbo gaan. Nu stond er op de site dat je dan 40e aan beltegoed krijgt. Dat is niet echt veel volgens mij aangezien je 20e met prepaid er zo doorheen hebt. Wie heeft hier verstand van?

Eisen

Veel belminten
veel smsen
abbo rond de 40 a 50e
1-jarig (omdat ik over jaar een jaar lang naar buitenland ga)

oooooi :*
 
Ben nog steeds erg tevreden over Kpn :)

Hmm mijn 14 maanden oude K750i begint nu echt gaar te worden :p, joystick is vooral naar de klote. Ik neem dus noooooit meer een 2 jarige abbo, die telefoons gaan gewoon niet zolang mee :p

Mja gelukkig krijg ik binnenkort een 2e k750i van iemand, daar haal ik et wel mee tot augustus volgend jaar :p

één woord:

GA-RAN-TIE

SE's hebben al sinds 2005 2jaar garantie op die dingen zitten. Joystick is gewoon een bekende kwaal van SE, heb ik nu ook last van. Gewoon laten opsturen (10-15 werkdagen MAX. kwijt)
 
Ok, Jesse kwam net met een link van Vodafone abbo.
2 jarige 22.50 abbo + 95,- voor toestel. 4 maanden 50% korting.

Dus voor 2 jaar 590.- totaal.

Gelijk besteld. +ralf+
 
Ok, Jesse kwam net met een link van Vodafone abbo.
2 jarige 22.50 abbo + 95,- voor toestel. 4 maanden 50% korting.

Dus voor 2 jaar 590.- totaal.

Gelijk besteld. +ralf+



2 jaar suxxx, en vergeet het maar als je denk het te kunnen houden op 22,50 per maand


ik mag overigens een nieuwe telefoon gaan kiezen, ik zit nu bij kpn (hi) en bevalt eigenlijk best, echter val ik elke maand best duur uit, terwijl ik niet echt veel bel. me broertje heeft orange en die is al een halfjaar verder, en heeft nog geen 1x de maandelijkse bedrag hoeven te betalen (orange zelf zoekt de best bijpassende abbo voor je uit, elke maand) dus ik denk te switchen naar orange.

maar vroeg me af, of jullie ergens anders nog op letten.... ik zie veel aanbediengen waarbij je gratis psp, pc, beertender, washmachine, pc, ect ect er bij krijgt. en noem me gierig of niet, ik zou wel heel graag er een kado bij willen hebbe. iemand een site die dit soort aanbediengen heeft, of iemand die zojuist een tel heeft gehaald met een leuk kado ?:p
 
Iedereen die ik spreek is juist ontevreden over Orange, voornamelijk duur.

Maarja ik heb zelf dezelfde ervaring bij KPN, met tmobile leek het alsof ik voor minder geld meer kon bellen. Dit terwijl de tarieven theoretisch niet zoveel verschillen. Beetje vage boel. Ik heb wel pas ff mn abo wat omhoog gezet.
 
Telfort is perfect, nooit problemen mee, is de goedkoopste en bereik is niet merkbaar minder ofzo.

Hehe, Telfort is echt de slechtste qua bereik. Zeker merkbaar.

Btw 2 jaar garantie, bij de fabriek ja, hebben ze bij TPH 2 jaar winkelgarantie dan? Enne, sturen ze dan bij TPH de telefoon voor je op naar de fabriek ofzo?
 
Iedereen die ik spreek is juist ontevreden over Orange, voornamelijk duur.

Maarja ik heb zelf dezelfde ervaring bij KPN, met tmobile leek het alsof ik voor minder geld meer kon bellen. Dit terwijl de tarieven theoretisch niet zoveel verschillen. Beetje vage boel. Ik heb wel pas ff mn abo wat omhoog gezet.

Idd.. ik zit nog eventjes vast aan Orange.. dat was totaal 2 jaar.. noooooooooooooooooit meer! mijn volgende abo wordt een vodafone €50 sim only van 1 jaar voor €20 in de maand :) Toestel koop ik er zelf wel bij.. je moet is gaan terugrekenen ;)
 
Dat Orange duur is zijn illusies. Orange was vroeger idd niet de goedkoopste nee, maar is nu wel mooi goedkoper dan KPN en Vodafone. Ik heb hem net verlengt Orange 30 3 maanden 50% korting + gratis phone. Zit altijd rond en na bij die 30 en nu de laatste 2maanden er zelfs onder. Terwijl ik toch best veel bel.
 
Ik ken ook genoeg mensen die NOOIT meer Orange nemen, hier is het echt té vaak dat het bereik echt belabberd is. Zal misschien wat erger zijn dan in de randstad, omdat we hier in Friesland zitten, maar dan nog, KPN en vooral Vodafone hebben super bereik.
Vooral binnenshuis is Orange kut, heb laatst gelezen dat het ook ligt aan het goedkopere bandbreedte waarop orange en telfort bijv. uitzenden.
 
Idd.. ik zit nog eventjes vast aan Orange.. dat was totaal 2 jaar.. noooooooooooooooooit meer! mijn volgende abo wordt een vodafone €50 sim only van 1 jaar voor €20 in de maand :) Toestel koop ik er zelf wel bij.. je moet is gaan terugrekenen ;)


Heb je opzich gelijk in, maar een losse n73 is nogal prijzig. Ook op marktplaats staan ze nog vanaf 350.-.. Tel daar dan ook nog je maandelijkse abbo kosten bij. 350.- kan ik ook niet in 1 x neertellen, dus dit is eigenlijk de beste optie voor mij.

Qua kosten denk ik niet boven m'n belminuten uit te komen hoor en de telefoon die ik nu heb heb ik ook al zo'n 4 jaar.
 
Heb je opzich gelijk in, maar een losse n73 is nogal prijzig. Ook op marktplaats staan ze nog vanaf 350.-.. Tel daar dan ook nog je maandelijkse abbo kosten bij. 350.- kan ik ook niet in 1 x neertellen, dus dit is eigenlijk de beste optie voor mij.

Qua kosten denk ik niet boven m'n belminuten uit te komen hoor en de telefoon die ik nu heb heb ik ook al zo'n 4 jaar.
Inderdaad, voor 350€ heb je alleen wat verouderde toestellen, echter is de W810i goedkoop genoeg daarvoor. Ik denk trouwens dat wanneer je een 50€ p/m abbo neemt, je korting op een toestel wel meer dan 360€ zal zijn...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top