Centraal Mobiele Telefoon Topic!

Status
Not open for further replies.
P

polle

Guest
hey mensen, ik ga binnekort nieuwe telefoon halen odmat mijne dik verouderd is....
maar nu zat ik te denken aan de Motorola T720.. maar heeft iemand daar ervaring mee... of is er nog betere telefoon ofzo??

dank u
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb eergister een 3510 van Vodafone ghaald voor 129.99 bij dixons.
Ik vind het echt een extreem handig telefoontje.
En motorola's daar ben ik nooit zoeen fan van gewees.
 
ja.. tliefst een telefoon met klepje dat vind ik superchill.. maar ja die nokia's zijn ook mooi me=|confused|
 
Siemens ...55 en ..50 serie zuigt. De toetsen zitten per rij gekoppeld aan een centrale toets. Toetsenbord gaat te snel stuk.
Nokia's zijn tegenwoordig erg mooi. Behalve die gare 34.. en 35.. serie. Wat een afstandsbediening.
Ik heb zelf (Sony) Ericsson T65. Nadeel bij de huidige Ericssons zijn de kleine toetsen bij sommige modellen.
 
Originally posted by macio
Siemens ...55 en ..50 serie zuigt. De toetsen zitten per rij gekoppeld aan een centrale toets. Toetsenbord gaat te snel stuk.

Ik heb nu een ruim een half jaar zo'n siemens c55 en ben er gewoon erg tevreden mee, niks kapot of wat dan ook.
 
Originally posted by Miksin' Mike
doe t jezelf niet aan

Wat is er mis mee dan?

Ik koop hem van iemand over voor 140 euro zonder headset.
 
Last edited:
Twan Peters. 8310 is gwn een klote telefoon, veelste klein, irritante toetjes, en gaat erg snel kapot.

David. 7210, heel mooi beeldscherm, hele hoge resolutie, maar erg vervelende knopjes, sms je vaak of wat dan ook, dan zou ik em niet kopen, superirritantje knopjes. wel leuk uiterlijk en goed beeld (net als 6100)
 
Heb alweer een tijdje een 6610. Echt heersende telefoon. Zelfde als 7210 alleen met veel mooier design (imo). Alleen met een nokia moet je gewoon voorzichtig doen.

Andere heerschende en goede phones: samsung A800 & T100.
Binnenkort bij mn werk die nieuwe V200 uit de kast trekken, kijken of dat wat is :)
 
Originally posted by Patrick
Heb alweer een tijdje een 6610. Echt heersende telefoon. Zelfde als 7210 alleen met veel mooier design (imo).

hij is niet tzelfde als 7210 hoor, 7210 heeft samen met 6100 veel beter beeldscherm, en zijn stukken sneller als je door het menu bladert..
 
vind samsung s300 wel gaaf.
mijn 8310 heeft de kuur dat volume niet meer omhoog kan en ben me bon kwijt, dus geen garantie :mad:
 
Originally posted by Miksin' Mike
hij is niet tzelfde als 7210 hoor, 7210 heeft samen met 6100 veel beter beeldscherm, en zijn stukken sneller als je door het menu bladert..

erhm right....

7210 = 6610.
 
omdat ik zelf een 6610 heb en mn vriendin een 7210. exact hetzelfde alleen ander design. Specs volgens nokia site zijn ook gelijk.

edit: en omdat ik in een telecom zaak werk :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top