Centraal Mobiele Telefoon Topic!

Status
Not open for further replies.
Heb m al best lang.
tip: pas op met t scherm, zoooooooo krasgevoelig.
En vind m toch niet zulke beste foto's maken.
3mp is veelbelovend, valt vies tegen.
 
Ik ga binnenkort een nieuwe telefoon halen met abbo: Hi20 oid
NOu heb ik een paar telefoons gezien, kan iemand me wat vertellen, gebruikersgemakt etc, eigen ervaring daarover.

Nokia n70
Nokia 3250
Samsung d900

Misschien weten andere nog andere telefoons in die range..
bvd
 
SE K800i ?

Vind het nog steeds echt een super ding.
Hoop alleen dat ze over 7 maandjes weer met iets vets komen..
Lijkt de laatste tijd wel een beetje stil te zijn qua ontwikkelingen
 
K800i is echt tovv imo, camera is goed, genoeg sms geheugen ( 250 was te weinig :p) heb hem nu 2 weken ben er uiterst tevreden over, heb 1160 mb geheugen, zwarte uitvoering, betaal 20 per maand krijg 30 (was een kpn actie) besturings menu is ook makkelijk, spelletjes alleen wel te makkelijk maar multiplayer tennis en golf zijn wel vet voor in de tjoek tjoek
 
k800i idd super!

vooral scherm is goed krasbestendig - in tegenstelling tot de w800i die ik ervoor had -.-

Krasbestending?

Wat is dat?

Ik ontdek eigenlijk altijd dat me fiets/autosleutels in de verkeerde zak zitten maar ik heb echt nog geeneen kras in die bijna 5 maanden dat ik hem heb..

Iets wat me wel opvalt is de vlek gevoeligheid op het display maar voor de rest.. Niets dan lof!
 
En qua uitbreidbaar geheugen, kun je dat bij die se k800i doen? Of bij de eerder genoemde telefoons van mij?


kan een MS Micro kaartje in nu nog tot 1 gig ofzo maar schijnt dat er ook hogere aankomen.. in theorie kan je de MS Micro tot maximaal 32gb laten gaan :)
 
vlekjes op het beeldscherm? bij de SE K800i? geen last van :)

Ow nou op mijn K'tje zitten nogal is vette vingers ofzoiets dergelijks :+
Maar van krassen heb ik absoluut geen last :)

32gig zou wel vet zijn (maar ook fokkin duur volgens mij)

Vond dat 1 gig kaartje al aan de prijzige kant, en ja, hij zit best snel vol :p maarja, dat blijf je houden. Nu heb ik tenminste 1 apparaat in me zak, waar ik voorheen een telefoon en 'n ipod bij me had.
 
30 euro voor een 1gig vind ik niet echt duur:) krijgt er ook een memory stick holder bij..
maar volgens mij als je beetje verstand heb van die dingen kan je hem ook zelf tot 32 gig omtovere:)

maar als je vette vingers er op heb kan je toch ook dat bijgeleverde doekje gebruiken om het weer schoon te maken :)

wel heel handig vind ik dat klepje voor je lens
 
30 euro voor 1 gig?

WTF overal ligt ie in de winkels voor ruim 50 euro, ook ik heb dat betaald.... hoezo dat opeens?

goedkoopste die ik vind is 57 eu ex verzendkosten (sony)

Niet dat het nog veel uitmaakt aangezien ik hem toch al heb, maar toch ben ik benieuwd hoe je op die prijs bent gekomen van de memorystick micro m2 :)
 
gewoon de dixons inlopen, vragen of ze toevallig de m2 stickjes hebben, dan het woordje ja horen dan zeggen doe er maar 1 van 1 gig dan pinnen en dan 30 euro lichter:):p bij de dixons lag ie van sony voor 30 euro met zo'n houder erbij dat je em in een normale MS slot kan doen :) en je zegt het beetje dubbel:p tis m2 of memorystick micro:p m2 is namelijk afkorting, vriend van me had em btw in hoofddorp gekocht hij was iets van 40 euro kwijt
 
Ik wil nogsteeds die Nokia n73 halen, maar vind 'm redelijk prijzig..
Nu kwam ik 'm tegen met een 2 jarig Telfort 25.- abbo, gratis.

Nu is mijn beeld van Telfort niet je-van-het, maar ik weet niet of ik me laat leiden door vooroordelen? Jullie mening/ervaringen?
 
Ik wil nogsteeds die Nokia n73 halen, maar vind 'm redelijk prijzig..
Nu kwam ik 'm tegen met een 2 jarig Telfort 25.- abbo, gratis.

Nu is mijn beeld van Telfort niet je-van-het, maar ik weet niet of ik me laat leiden door vooroordelen? Jullie mening/ervaringen?

maat van me heeft sinds zaterdag zijn N73 binnen. ziet er hee lstrak uit. menu is gewoon net als n70 makkelijk en gebruiksvriendelijk. beeldscherm is zeerhelder ook in fel licht. en verder is het een degelijk toestel houd goed vast niet te zwaar. camera is ook voldoende. maargoed je hebt een digi dus fok tel.camera :p

mooi toestelletje is t :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top