Centraal mobiele telefoon topic #10

Status
Not open for further replies.
heb ook even uitstapje gemaakt naar een gelekte versie van 2.3 voor mijn SGS, maar nu weer terug op Doc's Rom met 2.2.1, draait toch wel stabieler!
 
Ik heb nu de 9.3 extreme van Darky erop staan. Draait echt heel stabiel en is echt heel erg snel!
 
ff vraagje, ik ben nieuw met inet op telefoon (lekker laat:p)

ik heb 1000MB per maand, heb 3gwatchdog gedl om dat in de gaten te houden..

alleen als ik nou gebruik maak van wifi, dan kan ik toch onbeperkt op youtube ed? of kost me dat ook mb's?
 
Idd onbeperkt, zoveel mogelijk via wifi surfen dus :)

Iemand al een Galaxy Ace in handen gehad? Mn gf wil zo'n ding.
 
Sinds gister Lg optimus 2x.. ding is hoere snel!

Ben aan het twijfelen of ik nu de optimus 2x zal nemen icm actie bij kpn of dat ik 1,5 maand wacht op de Galaxy S2 (toch wel betere telefoon denk ik) en dan meer moet betalen.

Ben helemaal geen fan van de kwaliteit van LG, maar icm met verzekering moet het denk ik wel te doen zijn voor 2 jaar. Hoe denken jullie hierover?
 
Ik denk dat je helemaal geen verzekering nodig hebt, minimaal 1 of tegenwoordig vaak 2 jaar fabrieksgarantie. Overigens zou ik nooit 2 jarig abbo nemen, is namelijk zelden goedkoper en altijd minder flexibel.
 
Heb al jaren geen 2jaars abbo meer gehad. Maar nu zijn er gewoon geen goede telefoons die je (zonder veel bij te betalen) voor 1 jaartje kunt krijgen. Misschien de galaxy ace, maar dat is in principe ook een mid-range telefoon.

Ben nu wel snel aan een andere toe. M'n legend ging na 3 weken stuk en doe dus al weer bijna een jaar met een oude samsung pixon.
 
Ja, zie iphoneclub ;) Hier overigens niet merkbaar. Heb me er al bij neergelegd om altijd een kabeltje in m'n jaszak te hebben :#
 
heb nog de oplader van me oude iphone
dus heb er 1 in me jas
en 1 op me kamer :p

en kan hem docken in de armsteun van me auto
is dus nooit leeg :p
 
Op stage een geriewed. Top ding, naar mijn mening gewoon klein broertje van de S.

Indeed, ik kon er weinig slechts aan herkennen. Lijkt idd veel op de S. Ding ligt fijn in de hand door gunstigere afmetingen, tegenover mijn S. Vond alleen het scherm voor deze tijd nogal flets en onduidelijk. Al moet ik wel zeggen dat ik mijn S gewend ben, die tot op de dag van vandaag echt een rete scherp schermpje heeft :W.
 
Ik heb lagfix op me galaxy. Maar zo nu en dan vind ik het wel fijn om me telefoon weer terug te hebben op fabrieksinstellingen.

Maar ik wil wel lagfix houden. Kan ik hem gewoon resetten en behoud ik dan nog de lagfix die erop zit??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top