Centraal mobiele telefoon topic #10

Status
Not open for further replies.
facepalm2.jpg
 
Alleen mijn achterkapje zit een barstje in, zullen ze daar over zeuren? en dan geen geld over maken...

Ding is verder nog helemaal goed.

Daar doen ze niet moeilijk over. Mijn Xperia zat ook onder de krassen, maar deed het verder prima, kreeg gewoon het bedrag wat er voor stond.
 
Oke probleempje. Mn blackberry kan niks downloaden vanaf appworld. Krijg steeds een melding met fatal error. Wat is dit en hoe los ik dit op? Kan appworld ook niet opnieuw installeren want dat slettenprogramma kan niet verwijdert worden

Ff de foutmeld-code google'n.

Wat wel is wil helpen is de batterij eruit halen voor 30 sec, daarna weer aanzetten.
 
Jeej, geniale app gevonden waar ik al een keer naar had gezocht maar toen niet kon vinden. Kan m'n phone nu via wifi vanaf mijn pc beheren 8)
 
Yep, want Apple heeft alles zelf bedacht he:D

Ga nou maar weer terug naar je pappie, die wil je vast wel weer wat aandacht geven
 
Steeds? Volgens mij heb je de verkeerde voor je

heb je zelf papa issues dat je er steeds over begint?
daar is hulp voor hoor

en is idd de galaxy ace

Ontopic graag!

Het is niet zo dat Android is afgekeken van IOS, maar meer de uiterlijk van de telefoon zelf :p
Android is opensource, Apple niet.

Van Android een apple phone maken? Het kan..
van Android een WP7 maken? Het kan.. :p check Launcher7 maar (wel in Aplha fase)

Ben zelf deze week van een Hero naar een Desire gegaan en wat een verschil :D
Ook maar meteen geroot en 2.3.3 erop gezet.

Maar voor mij hoeft het schermpje niet groter te zijn dan 3,7inch (vandaar de desire)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top