Centraal mobiele telefoon topic #10

Status
Not open for further replies.
De benchmarks van de LG waren niet denderend hoog(er) dan de huidige generatie phone's.
Ok, Android zal wel nog niet geoptimaliseerd zijn voor een dual core processor maar dan nog..

Bron?

Ik heb al een paar benchmarks gezien waar je eng van wordt:
LG-Optimus-2X-Quadrant-benchmark.png

Score met 1 core. En ja ik weet dat quadrant bullshit is, maar het is een benadering.




Ik heb zelf Darky's Rom (9.1) op m'n Galaxy S staan. Je zou het moeten zien hoe het werkt, want het is echt een wereld van verschil in vergelijking met de standaard laggy Galaxy S.

BB's zijn kut. BIS/BES verneukt heel het idee van draadloos internetten. Mijn collega heeft zijn BB na een week verkocht en is nu heel blij met z'n HTC Desire (stock). M'n zus is overgestapt van Iphone 3G-s naar Galaxy S en is er ook heel blij mee (zelfs zonder lagfix).

Conclusie: Koop een Android telefoon, gooi een custom rom er op en je hebt de snelste/beste telefoon van het moment. Model maakt bijna niet uit, want ze hebben allemaal de Snapdragon processor. Het enige voordeel van de Galaxy S is dat deze een geweldige videokaart aan boord heeft met OpenGL-ondersteuning (lees: veel betere animaties & 3D). Het nadeel van Samsung is dat nog niet alles vrijgegeven is, dus een HTC zal je qua Custom Roms veel meer opties bieden.

Lekker wachten op de Galaxy S dual-core dus :). Of hopen dat Nvidia opschiet met z'n telefoon.
 
Last edited:
soms lees ik ff mee, maar wtf doen jullie allemaal met die telefoons??... dit hier boven begrijp ik dus niet, dacht dat je met een telefoon bel/sms.
 
Precies, met Android op je telefoon kan je hele aangepaste besturings systemen erop knallen.
Welke vaak veel beter draaien en meer kunnen dan die van de fabrikant zelf.
 
Heb je de line-up van HTC gezien? Geen dual core te bekennen :p
Bedoel; snap de hele hype niet van een dual core....

De benchmarks van de LG waren niet denderend hoog(er) dan de huidige generatie phone's.
Ok, Android zal wel nog niet geoptimaliseerd zijn voor een dual core processor maar dan nog..

Stel eens wat +/- punten op?



maar ook niet een veel snellere single-core.

plus/minpunten moeten nog blijken, maar dat er een verandering is opgetreden lijkt me duidelijk.

vroeger met pc's gingen we toch ook van 1 core naar een snellere enkele core naar dual core naar quad core en nu hexacore?

of het nuttig is weet ik niet.
 
Bron?

Ik heb al een paar benchmarks gezien waar je eng van wordt:

Ja, heel leuk en aardig allemaal die benchmarks. Maar ik heb nu al vaak genoeg meegemaakt dat het toestel volgens benchmarks ontzettend snel is, terwijl het in de praktijk langzamer is dan een toestel met een lagere score bij een benchmark. Hecht daar maar dus niet teveel waarde aan, het gaat er uiteindelijk toch om hoe de telefoon in praktijk het doet?
 
Bron?

Ik heb al een paar benchmarks gezien waar je eng van wordt:

Score met 1 core. En ja ik weet dat quadrant bullshit is, maar het is een benadering.

Ik heb zelf Darky's Rom (9.1) op m'n Galaxy S staan. Je zou het moeten zien hoe het werkt, want het is echt een wereld van verschil in vergelijking met de standaard laggy Galaxy S.

Jij als trouwe galaxy S(custom ROM) gebruiker zou toch wel moeten weten dat er hogere scores zijn behaald met de Galaxy

Hier even een picca van maart '10
Galaxy S + voodoo lagfix

2eminx4.jpg


Verder ben ik het wel eens met Joene en Thijs,
 
Het punt is dat android een one-for-all OS is waarbij optimalisatie door de telefoonfabrikant geimplementeerd moeten worden. Daar laten de fabrikanten steken vallen, door veelal geen gebruik te maken van hardware accelerated libraries. Dual core is ook niet zo zeer gericht op het verhogen van de snelheid, wel op energiebesparing. De huidige singles zijm nog lang niet aan het limiet.
 
Heeft er al eens iemand van jullie gewerkt met envirophone.nl??

Ik zou nog een dikke 90 euro krijgen voor mijn oude HTC touch pro 2, maar volgens mij is dit een dikke oplichters bende en als je je telefoon hebt opgestuurd ze zich allerlei smoesjes aanmeten en uiteindelijk 20 euro betalen oid :X
 
Heeft er al eens iemand van jullie gewerkt met envirophone.nl??

Ik zou nog een dikke 90 euro krijgen voor mijn oude HTC touch pro 2, maar volgens mij is dit een dikke oplichters bende en als je je telefoon hebt opgestuurd ze zich allerlei smoesjes aanmeten en uiteindelijk 20 euro betalen oid :X

Waarom niet doen. Ik had laatst bijna 80 euro gekregen van een paar oude telefoons op http://www.gsmloket.nl

Vandaag hebben wij 8 toestel(len) met bonnummer 1234 ontvangen en verwerkt.
Het totaalbedrag van € 77,80 is overgemaakt naar uw rekening en zal binnenkort op uw rekening zijn bijgeschreven.

Staat ook allang op mn rekening. 8 toestellen, denk dan aan toestellen van 5-10 jaar oud op 1 na :+
 
Oke probleempje. Mn blackberry kan niks downloaden vanaf appworld. Krijg steeds een melding met fatal error. Wat is dit en hoe los ik dit op? Kan appworld ook niet opnieuw installeren want dat slettenprogramma kan niet verwijdert worden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top