Centraal mobiele telefoon topic #10

Status
Not open for further replies.
wat mag een samsung galaxy s tweedehands ongeveer kosten?
zie ze op MP, bieden ze 400 terwijl hij nieuw 310 kost...
Wat is reëel? 200?
 
Oke, mooi.

Zou mooi zijn als de rekeningnummers overeenkomen.

Ben nu door 3 mensen gebeld, waarvan 1 rekeningnummer matcht met degene in mijn geval, en de overige 2 zijn ook hetzelfde.

Rekeningnummers worden waarschijnlijk voor een bepaald bedrag een korte periode gehuurd om mee op te lichten.

Betreffen vermoedelijk buitenlanders, gezien de spelling in de mail van de mede-gedupeerden.

[generalisatiemodus on]

Vieze kutbuitenlanders ook altijd

[/generalisatiemodus off]
 
Ik ben aan het kijken voor een nieuw abbo,.

Nu heb ik de beschikking over abbo met Iphone 4 8gb en 16gb,. alleen bij de 16gb moet ik nog 100€ bijlappen,. is het "noodzakelijk" om de 16gb te pakken of is de 8gb voldoende?
 
Wat wil je ermee doen? In principe is het nog altijd een ipod met belfunctie, en dan is veel ruimte voor muziek wel fijn ;)

Maar anders kun je met 8gb wel redelijk uit de voeten.
 
muziek luister ik eigelijk toch nooit op me phone,. is dat ik een fyne telefoon heb voor internet belle smse watsapp enz..
dus 8gb moet voldoende zijn?
 
Zojuist de 4S bij Vodafone en Apple besteld. Ben benieuwd wanneer ze geleverd gaan worden :) Gisteren al met een 4S gespeeld op het werk. Siri werkt toch wel beter dan verwacht :#
 
muziek luister ik eigelijk toch nooit op me phone,. is dat ik een fyne telefoon heb voor internet belle smse watsapp enz..
dus 8gb moet voldoende zijn?

Ik krijg de iphone 4 8gb versie a.s. maandag, denk ook dat het ruim voldoende is die 8gb. ben benieuwd:D
 
Als je een beetje veel muziek heb is die 8 G heel snel vol :p heb zelf al 5 G muziek dus ben wel blij dat ik de iphone heb gekozen met het meeste geheugen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top