Centraal mobiele telefoon topic #10

Status
Not open for further replies.
Doe ik, maar politie vertelde me tijdje terug dat ik eerst maar eens 3 weken moest wachteb. dat schijnt normaal te zijn. ik twijfel of ik het mogelijke telefoonnummer van mijn oplichter zal bellen om te zien of die persoon misschien ook wel is opgelicht
 
Godverdomme zeg, die BlackBerry werkt nog steeds maar half.
Kut internet. En 't raarste is dat die berichten op Ping wel verstuurd en ontvangt.
 
Hier werkt ie gelukkig weer normaal! Gisteren wel flink last van gehad ivm e-mail welke ik via m'n telefoon beantwoord.

Edit:// Hier doet ie het weer niet. Grrrr
 
Last edited:
ik heb opt werk nog een sensation liggen die max 3 week demo is geweest omdat die xe er nu is.. weet je al wat voor bundel je wil?

vandaag ook de titan in handen gehad.. groot maar wel degelijk!.. wm7.5 loopt soepel :)

Ik vond de Sensation wel mooi maar die ik had bleef vastlopen, en als iemand mij belde dan hoorde ik diegene wel maar hun mij niet. Waardeloos ding, las op internet dat 't vaak voorkwam. Heb m drie weken getest voor mn werk. Krijg zaterdag de Radar of de Titan mee om uit te proberen, k word niet warm of koud van WM maargoed.
 
Hè bah,

Nieuwe klant betaald 30€ voor Sensation & 30€ aansluitkosten....
Verlengen betaal 60€ voor de telefoon....flauw.

Htc Radar een optie?
WP gebruiksvriendelijker?

Moet er dus nog even over nadenken/slapen :p
 
Ik heb een Desire S en moet zeggen dat ik er tevreden over ben!

Wel geroot met custom rom...

Mijn baas heeft een Sensation, en moet zeggen dat ik dat ding ook niet mis vind!
 
Heb de Desire S nu ook al een tijdje, nog steeds dik tevreden mee!

Binnenkort hopelijk update naar nieuwe versies van Sense en Android :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top