This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 2009

:O de rommel weer slopen he, ach , dan knuppen we gewoon het andere blok eronder tog

wat was de reden dan tom ?

Twee carterboutjes vergeten erin te draaien, vind het blok niet zo leuk icm het gewicht van René Maar is alweer gelast.

Staat er eigenlijk een testbank op Jubbega? Pff is mn temp meter ook nog kapot en nu met kappen er op word ie veel warmer. Alles zit mij tegen Ding loopt gewoon altijd hard en altijd 1 dag voor meeting is er weer wat.

haha ik kan met je mee praten mijne is ook kapot gegaan, kut stage6.

Maaja effe snel vandaag bij me pa op werk zon laser meegenomen kan ik het in iedergeval ong meter

Tot morgen mensen!

rond 9 uur toch? en dan zoals gewoonlijk 4 uren niks doen en dan beginnen met rijden wanneer het net begint met regenen ?

Vanavond nog ff test gereden na een paar aanpassingen.

Ding loopt best hard! Zin in morgen!8)

Net nog even getest opeens een dip in het begin terwijl die 2 dagen geleden knetter hard liep. Snap er niks meer van mja zo maar gaan slapen en dan 300km rijden Tot hoe laat kun je laten keuren?

ik laat morge vroeg nog wel eem weten wat voor weer het is

voor mensen van ver voor niks komen...

Ik ben ook wel weer van de planning
Moet je afdekbescherming hebben voor je onsteking?
BBQ staat klaar en wat potjes bier dus gaat helemaal wijs komen

En Ja het zwartegele apparaat is weer eens terug op de baan

yep, ik had vandaag ook nog effe regelement doorgelezen en die kerel opgebeld en idd je roter moet je effe afdekken, dus k heb vandaag een uur gezocht thuis en nog zon mooi kapje gevonden

yep, ik had vandaag ook nog effe regelement doorgelezen en die kerel opgebeld en idd je roter moet je effe afdekken, dus k heb vandaag een uur gezocht thuis en nog zon mooi kapje gevonden

Waar zie jij dat dan. Staat niet in het regelement hoor en is ook nooit zo geweest bij jubbega dat je je rotor moet afdekken.

Maar goed,alles staat in de caravan en rijden hier 6 uur weg. Heb er veel zin in,me neefje gaat voor het eerst sprinten op me apparaat,dus we zullen zien:#

Tot morgen

Ja tussen 9 en 11 keuren, startnummer etc zal je dan ook wel kunnen ophalen?
Kheb et hok net onder het deken vandaan gerost en ziet er nog gelikt uit

Arthur how about een oldskool aftermeeting ergens? ga ik weer slalommend om je accu heen