Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Ik wel 1 keertje tegen maat van mij met zijn streetmagic :D maja, kvond het een tovve meeting , paar minpunten, maar die hou je altijd!!, minpuntjes dan :D en zeker voor herhaling vatbaar
+ralf+

Aerox-Evo70 said:
kan ze geen ongelijk geven...

edit: toelichting
wat deden jullie irritant op het fietspad zonder helm vol gas...

idd , dat was daaro bij die brug waar hun reden ,

ik stoorde me er eigenlijk wel aan , maarja.

JasperdB said:
naja uh... ik kan me herinneren dat er op lelystad 03 wel met een motor werd gereden op het circuit...

Naast de demo van die motor deed er bij de sprints een 125cc speedfight mee, met een Hexagon Piaggio Blok oid.

(jezus wat doe ik hier :z )

Heeft er iemand misschien ook nog een foto/filmpje van toen die runner op de meeting onderuit ging? Had een foto gemaakt nog net een paar seconde voordat die onderuit ging...

was wel jammer joh! die gast kan het wel! op klaaswaal was hij ook allemaal gek aan het doen*D von het helemaal geweldig dat hij nadat hij gevallen was toch weer doorging, mijn complimenten

@ metthew je moet vaker sprinte jonge :P ik sta er 8 keer op :*

/edit:
TTM filmpje roelt :*

thierrymetzip said:
ik vind het echt dik kloooooooooooooooooote vieze vuile kut flikken :X:X:X:X:X

Ik geloof dat jij ook wel eens moet gaan nadenken over je gedrag @ meeting... onder andere wheelies lopen maken op het voetpad naast de baan tussen mensen etc. Niet echt het goede gedrag toch?

en ivm de politie.. ik geloof niet dat de mensen die zich normaal hebben gedragen en buiten het terrein niet hebben gereden ook absoluut geen problemen hadden met de politie

Razma said:
Ik geloof dat jij ook wel eens moet gaan nadenken over je gedrag @ meeting... onder andere wheelies lopen maken op het voetpad naast de baan tussen mensen etc. Niet echt het goede gedrag toch?

en ivm de politie.. ik geloof niet dat de mensen die zich normaal hebben gedragen en buiten het terrein niet hebben gereden ook absoluut geen problemen hadden met de politie

Idd heb geen problemen met de politie gehad, ook niet met boze toeschouwers door rijden op het voetpad. :p

X-clusive said:
Als ik het trouwens zo zie op het filmpje van TTM doe ik het helemaal niet zo slecht tegen Romeo(2fastboer)

klopt ja, ik heb hier een filmpje die bij de start geflimt is, maar daarbij zie je ook dat jij aanrijdt en ik daarna pas gas geef :X
achjah, het was iig een leuk dagje :D

Back