Joene. Ik zoek Henk! 14 June 2005 #541 nick, filmpje bewijst maar weer dat je vaker moet blaaschen op dat NRG hok van je, is sneller dan dat logge motortje, en valt tenminste niet om @ bus :*
nick, filmpje bewijst maar weer dat je vaker moet blaaschen op dat NRG hok van je, is sneller dan dat logge motortje, en valt tenminste niet om @ bus :*
R Razma Well-Known Member 14 June 2005 #542 Neo105 said: Het was maar een ideetje inne :X maar als het niet gewaardeerd wordt, dan heb ik daar respect voor (krijg nu toch geen warningpoint hoop ik, omdat ik dit zei?) Click to expand... Tuurlijk niet :* maar we kunnen zoiets gewoon echt niet gaan maken daar namelijk
Neo105 said: Het was maar een ideetje inne :X maar als het niet gewaardeerd wordt, dan heb ik daar respect voor (krijg nu toch geen warningpoint hoop ik, omdat ik dit zei?) Click to expand... Tuurlijk niet :* maar we kunnen zoiets gewoon echt niet gaan maken daar namelijk
A-Bizar - 14 June 2005 #543 Ronnie said: Was niks ernstig. Six heeft even met die man gepraat en die agent keek even hoe hard dat ding ging Click to expand... en hij heeft ff met stift op zijn tank six zijn mobiele nr , naam en woonplaats gezet :# Voor als ie wat vragen had over meetings...
Ronnie said: Was niks ernstig. Six heeft even met die man gepraat en die agent keek even hoe hard dat ding ging Click to expand... en hij heeft ff met stift op zijn tank six zijn mobiele nr , naam en woonplaats gezet :# Voor als ie wat vragen had over meetings...
Geoffrey Pia NRG SD LC 14 June 2005 #545 idd, mn vriend zn lc next en zijn meisje haar spirit zijn in beslag genomen voor onbepaalde duur door de politie...
idd, mn vriend zn lc next en zijn meisje haar spirit zijn in beslag genomen voor onbepaalde duur door de politie...
thierrymetzip *there is no spoon* 14 June 2005 #546 Geoffrey said: idd, mn vriend zn lc next en zijn meisje haar spirit zijn in beslag genomen voor onbepaalde duur door de politie... Click to expand... ik vind het echt dik kloooooooooooooooooote vieze vuile kut flikken :X:X:X:X:X
Geoffrey said: idd, mn vriend zn lc next en zijn meisje haar spirit zijn in beslag genomen voor onbepaalde duur door de politie... Click to expand... ik vind het echt dik kloooooooooooooooooote vieze vuile kut flikken :X:X:X:X:X
Tyrone Hahaha 14 June 2005 #549 hj zip said: en waren de filmpjes wa ofnie Click to expand... jawel wel vet AdiozZz
Ruben# RCT Speed & Design 14 June 2005 #550 Hendrick, doen je oren nog pijn van die booster die als één van de laatste op de bank ging?
Jaspah Nu ook een GC slet.. 14 June 2005 #551 Razma said: Tuurlijk niet :* maar we kunnen zoiets gewoon echt niet gaan maken daar namelijk Click to expand... naja uh... ik kan me herinneren dat er op lelystad 03 wel met een motor werd gereden op het circuit...
Razma said: Tuurlijk niet :* maar we kunnen zoiets gewoon echt niet gaan maken daar namelijk Click to expand... naja uh... ik kan me herinneren dat er op lelystad 03 wel met een motor werd gereden op het circuit...
Ralf Imhotep! 14 June 2005 #552 Demo race ja, niet vrij sprinten :! Motorposers brengen weer een lading extra risico met zich mee, gewoon no go
Demo race ja, niet vrij sprinten :! Motorposers brengen weer een lading extra risico met zich mee, gewoon no go
ManfredZ0R not ****** 14 June 2005 #553 Pinasco Nitro said: Hendrick, doen je oren nog pijn van die booster die als één van de laatste op de bank ging? Click to expand... had je de runnert van hendrik niet in het begin gehoort dat was ook een beetje teveel van het goede
Pinasco Nitro said: Hendrick, doen je oren nog pijn van die booster die als één van de laatste op de bank ging? Click to expand... had je de runnert van hendrik niet in het begin gehoort dat was ook een beetje teveel van het goede
Sandokan 19inch Bitchass 14 June 2005 #554 Als ik het trouwens zo zie op het filmpje van TTM doe ik het helemaal niet zo slecht tegen Romeo(2fastboer)
Als ik het trouwens zo zie op het filmpje van TTM doe ik het helemaal niet zo slecht tegen Romeo(2fastboer)
M Matthew. Well-Known Member 14 June 2005 #555 Zijn er nog mensen die een lange film hebben gemaakt in best? ( net als die jubbega 2005 film )
Joost.S. Well-Known Member 14 June 2005 #556 haha ja die booster op het laats ding maakte me toch een herrie
Jaspah Nu ook een GC slet.. 14 June 2005 #557 Ralf said: Demo race ja, niet vrij sprinten :! Motorposers brengen weer een lading extra risico met zich mee, gewoon no go Click to expand... ja ok daar zeg je me wat... hij deed idd niet mee aan de sprints. nevermind
Ralf said: Demo race ja, niet vrij sprinten :! Motorposers brengen weer een lading extra risico met zich mee, gewoon no go Click to expand... ja ok daar zeg je me wat... hij deed idd niet mee aan de sprints. nevermind
Sandokan 19inch Bitchass 14 June 2005 #558 X.S.T.D said: Zijn er nog mensen die een lange film hebben gemaakt in best? ( net als die jubbega 2005 film ) Click to expand... www.tilburgtuningmembers.nl staat een filmpje van 13min
X.S.T.D said: Zijn er nog mensen die een lange film hebben gemaakt in best? ( net als die jubbega 2005 film ) Click to expand... www.tilburgtuningmembers.nl staat een filmpje van 13min
Aerox-Evo70 No Title 14 June 2005 #560 Geoffrey said: idd, mn vriend zn lc next en zijn meisje haar spirit zijn in beslag genomen voor onbepaalde duur door de politie... Click to expand... kan ze geen ongelijk geven... edit: toelichting wat deden jullie irritant op het fietspad zonder helm vol gas...
Geoffrey said: idd, mn vriend zn lc next en zijn meisje haar spirit zijn in beslag genomen voor onbepaalde duur door de politie... Click to expand... kan ze geen ongelijk geven... edit: toelichting wat deden jullie irritant op het fietspad zonder helm vol gas...