Best, foto's, filmpjes en aftertalk

emo said:
i saw a couple of photos were other racer is crossing the middle line, are there no rules about that.. here in my country a racer who crosses the line of his opponent is already disqualified..

by the way.. very nice scooter racing scene :P

this was only a friendly match, if it was official with time measure etc. he would've been disqualified. so in your country it's no different ;), otherwise you could have low-drag if you could ride really close to some one's rear ;)

Neo105 said:
Valt me trouwens mee dat niemand nog iets heeft gezegd over dat ik geowned werd in die greppel met een Quad :L :p

Geweldig... opeens allemaal mensen die staan te kijken :D Jij die kut quad uit die greppel halen :p

ErWaNeS said:
Dat vind ik echt zo'n grappig ding :D

Wel tof bedacht :W

Edit:/ Waar zijn die knipperlichten op dat ding er achter goed voor? 8P

haha da ding is van mij. knipperlichte zate er voor de lol op moest van Kneiter. en nog iemand anders. De lichte kwamen van zijn vision af :P

Nu zijn ze er al weer af.

wel goed hoor:)

Ben ook geweest, vond het toch wel erg vet. mooi weertje gehad ook:)
Enige wat tegenviel was m'n Neo's. die liep echt enorm slecht, maar had ik ook wel verwacht, helemaal geen tijd meer gehad om af te stellen.
evengoed leuke sprints gezien en een heel aantal hard knallende scoots.

Neo105 said:
Nou wil ik toch eigenlijk wel graag iets toevoegen aan die discussie over die motor van mij:

1. hij is 25kw begrensd
2. ik gaf vol gas bij de sprints
3. ik was schandalig langzamer dan Hendrik
4. De sprint was niet afgesproken, ik zou eerst tegen iemand anders gaan, maar vond het wel leuk om tegen DE Xsh runnert te sprinten :*

Ow, mijn motor mag officieel 30 Juli nog NET niet onbegrensd rijden, maar ik heb besloten voor lelystad toch maar de begrenzers eruit te halen, zodat we opzich wel de winnaar zouden kunnen laten sprinten tegen een motor, als iemand dat leuk zou vinden

Trouwens, een 1000cc kan nooit op zo een klein stuk zijn vermogen kwijt, zeker niet als het een nieuwer model is (1 op 1 pk/kg verhouding), dus denk ik dat een 600cc zoals de mijne mischien wel een stuk makkelijker op zo een korte afstand te sprinten is.

Denks :*

Kweet zekers :)

Een 250cctje onbegrenst leuk pijpje e.d. zal nog veller zijn op 150 m :)

Bart.T@zipsp said:
weet iemand wat er met six-o gebeurde motorwout erachter aan, en toen kwam ie terug. :D

top speed werd ff vermeld door oom agent :# 120+

en hij vroeg om six zn tel nr, voor eventueel adviezen ed. voor komende meeting:? ofso

Bart.T@zipsp said:
weet iemand wat er met six-o gebeurde motorwout erachter aan, en toen kwam ie terug. :D

Was niks ernstig.
Six heeft even met die man gepraat en die agent keek even hoe hard dat ding ging:)

9||6 2f4r scoot 9||6

is dezelfde motor als m'n broer heeft maar dan de zwaardere versie.
dus er is nog hoop voor mij +ralf+ :P

Razma said:
wat dacht je van absoluut niet?
er zal/mag niet gereden worden met motoren

Het was maar een ideetje inne :X
maar als het niet gewaardeerd wordt, dan heb ik daar respect voor :)

(krijg nu toch geen warningpoint hoop ik, omdat ik dit zei?)

Back