Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.

SFX Racing

SFX custom tuning...
Oke, sorry voor deze late post, maar ik heb het nogal druk...
De scootermeeting Best wordt dit jaar weer gehouden op de Spoorweglaan. Dus op dezelfde plek als vorig jaar.

Wat voor meeting?
Het is een vrije sprint meeting, met ST.net startsysteem.
Dus geen SBO en geen tijdsmeting, gewoon een dagje vlammen!

Inschrijvingen
Inschrijven gewoon op de dag zelf, voor de keuring startgeld betalen. Ook in dit opzicht de zelfde opzet als vorig jaar, 1x betalen om de hele dag te mogen sprinten (per persoon, NIET per scooter).
Toegang tot het terrein is dus gratis...

Tijden
De aanvang van de sprint is uiterlijk 12:00u.
Voor 10:00u is het niet de bedoeling dat deelnemers op het terrein zijn. Tot 10u hebben we namelijk hard nodig om alles op te bouwen.
Einde van de sprint en testbank: 17:00u

De locatie
Locatie is de spoorweglaan in Best.
Meer info en plattegronden komen volgende week...

Bereikbaarheid en parkeren
Het is mogelijk dat de A2 vanaf Boxtel tot knooppunt Ekkersweijer (richting Eindhoven) deels of helemaal afgesloten is. Zorg er dus voor dat je de route vantevoren goed uitzoekt!
Voor het parkeren is voor een beperkt aantal deelnemers plaats op het terrein. Voor de rest is in de berm van de omliggende wegen plaats (aan 1 kant van de weg).

Wat is er allemaal?
- ST.net startsysteem
- Fred Motoren testbank (zelfde als bij SBO)
- Friettent
- ST.net tent
- Twins tent

- WC's
- EHBO-stand






Voor gewone vragen kun je gewoon posten.
Voor speciale vragen en/of vragen van aanwezigen (testbank, friettent enz.) kan gemailt worden naar meetingbest@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Jah... volgens mij wel. Het was toendertijd echt een toplocatie :).

Ik denk dat ik (bij mooi weer) even langskom op de motor :)
 
JasperdB said:
Spoorweglaan in best is dezelfde locatie als vorig jaar btw ?
Ja precies, zelfde locatie. Ik zal deze week nog even zoeken naar wat plattegrondjes...
 
Zeker aanwezig :D.. alleen is het misschien niet verstandig iets eerder te beginnen ivm drukte ?
 
Aerox-Evo70 said:
de start kan zeker niet eerder, zodat je niet met 110 door de bocht hoeft ?

jaa idd, miss dat jullie iets terug kunnen starten, of is dat geen optie?

verder was het vorig jaar top en zeker weer aanwezig dit jaar:)
 
Aerox-Evo70 said:
zoek dan foto's van vorig jaar :p

de start kan zeker niet eerder, zodat je niet met 110 door de bocht hoeft ?
daar ligt een drempel..............
 
zoals gezegd aanwezig :)

hier een indicatie van de baan 8) vorig jaar dus..

baan.JPG


//edit

Candyman said:
daar ligt een drempel..............

drempel.JPG


dus +pippi+
 
ben er van overtuigd dat dit egt weer een gezellige, niet al te grote, meeting wordt:)
 
Hoe was deze meeting vorig jaar? Hoog nrx-sjonnie gehalte? Of valt dat wel mee? Ik zit er namelijk aan te denken om ook langs te komen, als ik vrij kan krijgen -:-
 
Ziet er leuk uit op die fotos. Mooi stukje asfalt. Ik heb gehoord dat het dit jaar alleen voor 50 cc scooters was ofzow ? :S Dat zei iemand die in Oirschot woont naast Best ligt dat ofzow. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen ? Want ik wil eigenlijk ook wel komen. Majah geen 50 cc eronder hehe (A).

laterz
 
Manta said:
Hoe was deze meeting vorig jaar? Hoog nrx-sjonnie gehalte? Of valt dat wel mee? Ik zit er namelijk aan te denken om ook langs te komen, als ik vrij kan krijgen -:-

Was echt een vette meeting, zeker geen hoog NRX-gehalte (op die vage vent na die met ze std nrx-nrg ging sprinten :rolleyes:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top