Meeting Best 2006?

Status
Not open for further replies.
ik vorig jaar :)

83-1118669307.jpg
 
Er komt een nieuw Topic aan...
Nog niet alle (detail) info staat erop, maar iig wel opsomming van de meest belangrijke dingen.

Dus die zie je vandaag/morgen wel verschijnen...

Graag ook alle vragen en onduidelijkheden op dat topic melden.


Organisatie Meeting Best
 
Aanvulling van de organisator:

Oke, sorry voor deze late post, maar ik heb het nogal druk...
De scootermeeting Best wordt dit jaar weer gehouden op de Spoorweglaan. Dus op dezelfde plek als vorig jaar.

Wat voor meeting?
Het is een vrije sprint meeting, met ST.net startsysteem.

Inschrijvingen
Inschrijven gewoon op de dag zelf, voor de keuring startgeld betalen. Ook in dit opzicht de zelfde opzet als vorig jaar, 1x betalen om de hele dag te mogen sprinten (per persoon, NIET per scooter).

Tijden
De aanvang van de sprint is uiterlijk 12:00u.
Voor 10:00u is het niet de bedoeling dat deelnemers op het terrein zijn. Tot 10u hebben we namelijk hard nodig om alles op te bouwen.
Einde van de sprint en testbank: 17:00u

De locatie
Locatie is de spoorweglaan in Best.
Meer info en plattegronden komen volgende week...

Bereikbaarheid en parkeren
Het is mogelijk dat de A2 vanaf Boxtel tot knooppunt Ekkersweijer (richting Eindhoven) deels of helemaal afgesloten is. Zorg er dus voor dat je de route vantevoren goed uitzoekt!
Voor het parkeren is voor een beperkt aantal deelnemers plaats op het terrein. Voor de rest is in de berm van de omliggende wegen plaats (aan 1 kant van de weg).

Wat is er allemaal?
- ST.net startsysteem
- Rest wordt komende week ingevuld.. (omdat hiervan nog geen bevestigingen van zijn)




Voor gewone vragen kun je gewoon posten.
Voor speciale vragen en/of vragen van aanwezigen (testbank, friettent enz.) kan gemailt worden naar meetingbest@hotmail.com
 
Waarom staat mijn nieuwe topic nu 2x in dit topic als POST??

Ik wil een nieuw topic, zodat deze geclosed kan worden en er duidelijkheid is over alle gegevens!

Aub dus wel een nieuw topic starten...
Als het namelijk MIJN post is die er als 1e op staat kan ik hem iedere keer aanpassen als er iets meer bekend is...

Dacht dat dit wel duidelijk was.
 
dat zou wel mooi zijn.Ik ben bij deze meeting iig aanwezig met me senda.vorig jaar kon je er lekker rijden.
 
Er wordt even een nieuw topic geplaatst, zodat de organisator de 1e post kan editten.

Deze close ik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top