Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
vorig jaar best vond ik prima...

nu was het gewoon TE druk, en een TE hoog sjonnie gehalte.

sjonnies hou je altijd natuurlijk, maar dit sloeg egt alles
 
Red Devil Rox said:
Weer was niet echt geweldig, 2 keer klein half uur stil gelegen omdat de baan echt te nat was. Verder was het sjonnie-gehalte dat kansloos over het fietspad knalde echt te hoog, om maar te zwijgen over sommige 'sprint'scooters.

Ben nu ff 400 foto's op me pc aant zette, ff de goeie uitzoeke, verkleine en online knalle :W

Niek als je nog fotos heb van mij, pm me dan even ;)
 
ik vond het echt een supervette meeting anders.
idd wel veel mensen die btje popijopie uit ginge hangen...bv die gele runner :p
en veel vrienden van mij die veel wonnen, en mooie sprints gezien.
we hebben heeel veel gefilmt en foto's gemaakt.
die zullen nog op www.bankjeowne.nl gezet worden..

mja ik vond het een top meeting, jammer van het weer. mja kunnen ze ook niet veel aan doen
 
net trug vond het wel strak maar de Organisatie vond ik gewoon k*t was nog zat plek om te staan in het midden maar ze zijden dat het vol stond nou dus ewcht niet dus voor de rest was de regen zeker minder maar tog nog lekker kunne knallen
 
Organisatie was goed geregeld behalve dat ze geen meetlint hadden om de 150 meter uit te zetten.
Ik heb nog 20.8 pk gescored op de bank wat toch wel iets tegen viel.
Verder een leuke dag gehad op de regen na.

Als iemand foto's/fimpjes van mij heeft dan zijn ze welkom want die heb ik nog geen.
Ik heb een nrg frame met alleen het spoilertje achtop en een goud voorwiel en een evo eronder.
 
Last edited:
Leuke meeting, goed georganiseerd alleen jmr dat t weer niet mee zat..
Veel mensen gezien, van elke soort wel iets ;), snelle scooters en het nrx gehalte was zeeeeeeeeeeeer laag gelukkig..sjonnie gehalte in tegenstelling idd erg hoog :p.. wel leuk dat jullie die gele runner ook gezien hebbe :p

gr
 
Jammer van het weer, maar dat kun je nix tege doen..
Maar wat echt nergens op sloeg was die gast die zn helm half op zn kop had, en gewoon kon sprinten.. en na de start reed ie ook nog es bijna de berm in.. 8P..
En t was weer fietsepad knalle net als vorig jaar..

Yamaha Aer1..
 
ik stond vlakbij de start alleen zag het te laat, ook zag ik helaas best vaak dat sommige hun kill niet om hadden... beetje meer op eige veiligheid letten kan geen kwaad :rolleyes:


foto's ben ik nu aan het uploaden, zijn 200 goeie overgebleven, ben een deel aant uppe, sta je er niet tussen pm dan ff, waarschijnlijk hebk die dan wel ergens staan..... link komt zometeen :)
 
ZipSjezer said:
ik vond het echt een supervette meeting anders.
idd wel veel mensen die btje popijopie uit ginge hangen...bv die gele runner :p
en veel vrienden van mij die veel wonnen, en mooie sprints gezien.
we hebben heeel veel gefilmt en foto's gemaakt.
die zullen nog op www.bankjeowne.nl gezet worden..

mja ik vond het een top meeting, jammer van het weer. mja kunnen ze ook niet veel aan doen


Kom maar op met die fotos dan :p
 
Vond het toch wel een leuke meeting ondanks het hoge sjonnie-gehalte;)

4 van de 5 sprints gewonnen, toen had de accu voor de waterpomp er geen zin meer in:rolleyes:
 
maar idd het fietspad rijden klopt wel, eigenlijk moeten ze daar iets van zeggen. ik reed er zelf idd ook iets tesnel over. dat zeg ik dan wel eerlijk maarja als niemand wat zegt en er lopen niet veel mensen word het toch al snel wel gedaan.
 
foto's duurt nog ff, foto's waren te groot voor de site :p ga ze ff verkleine en hier neer knalle, pm straks maar als je de grote wilt.
 
ik heb echt teveel gefilmd... ik maak wel 1 lang filmpje van de complete dag dan....

ik ga dr nu aan beginnen, maar verwacht niet dat het vanavond al klaar is ;) (er is ook voetbal nml :p)

kusje
 
Ja was wel aardige meeting, alleen de regen verziekte de boel..
Me ding liep boven me verwachtingen.. althans, voor wat ik in nog geen 6 uur tijd in elkaar heb gezet wel :p
 
ik vond t ook wel een gave meeting:) jammer van t weer en van die idioten die als een gek over t fietspad gingen rijde:mad:...
maarja ff foto's uploaden en dan ff hier neerplanten

groetjes
 
Net terug van Best, met Ronnie hier in de buurt nog even wezen afstellen/branden. Net op tijd terug want nu begint het te donderen hier. Vond Best opzich wel leuk, te veel gekken die als mongolen buiten de baan terug reden, dat vind ik dan weer jammer.. Maar wel een leuke dag gehad, nodige mensen gezien.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top