Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
Net terug van de Mac na Best :rolleyes:

Organistie was prima, niets aan op te merken. Wel ver moeten lopen wegens een ver weg geparkeerde auto mja, je kunt niet alles hebben :)

Scooter liep netjes, alleen het weer was jammer...

**@ Anthony, bedankt voor het zadeltje**
 
hier dan een deel van mijn foto's, wil je de grote versie of sta je er niet tussen, pm ff.

15na7ur.jpg

15na878.jpg

15naazt.jpg

15naba0.jpg

15nabye.jpg

15nace0.jpg

15nacnp.jpg

DSCN1748_klein.jpg

15naefl.jpg

15naf78.jpg

DSCN2038_klein.jpg

DSCN1896_klein.jpg

DSCN1879_klein.jpg

DSCN1814_klein.jpg

DSCN1854_klein.jpg

DSCN1762_klein.jpg

DSCN1759_klein.jpg
 
Last edited:
Ik vond het wel een vette meeting.
Jammer dat het in het begin regende en daardoor niemand kon sprinten maar alsnog heb ik 6x gesprint en robin 4x gesprint op mijn scooter.
Ikzelf had 2x gewonnen en robin had alles gewonnen, gewicht zegt dus best veel;)

Rijden op het fietspad, tsja ik deed het zelf ook een paar keer alleen niet hard ofzo.
Die gele runner, als jullie die gare kapotte runner waar een marokkaan met bivakmuts op zat bedoelen idd wat een:L
 
Wat een kutweer man, toch later nog paar x gesprint op daniels rox :)

Genoeg lekkere meiden gespot btw, en ook teveel sjonnies zoals die viezerd met zijn zelfgeknipte bivakmutsgeval :D

Mjah ook lekker veel mensen gemeet dat was ook wel gezellig :*
 
Mja opzich snapte ik lauwie wel, hij was gewoon zeiknat geregent en wilde snel onder onze tent.. Die tent is van Joyce en stond daar met name voor de regen, dan ist niet de bedoeling dat andere de plek in nemen van de mensen van wie de tent is :X
 
Andatura said:
Net terug van Best, met Ronnie hier in de buurt nog even wezen afstellen/branden. Net op tijd terug want nu begint het te donderen hier. Vond Best opzich wel leuk, te veel gekken die als mongolen buiten de baan terug reden, dat vind ik dan weer jammer.. Maar wel een leuke dag gehad, nodige mensen gezien.

Zelf ook gedaan maar wel rustig aan proberen te doen en daar waar het niet meer kon (ong het midden bij die vrachtwagen) gestopt... maar het werd veel gedaan omdat het best een eind lopen is. Ik denk dat het beter was verlopen als er een apart stuk voor het terug rijden was geweest. Ik snap wel volkomen dat het eigelijk niet hoort.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top