Best 25 Juni 2006 Aftertalk topic

Advertisement - register to remove this

hier opnieuw ff de foto's :p, wil je de grote versie of sta je er niet tussen, pm ff met je mail adres ;).

15na7ur.jpg

15na878.jpg

15naazt.jpg

15naba0.jpg

15nabye.jpg

15nace0.jpg

15nacnp.jpg

DSCN1748_klein.jpg

15naefl.jpg

15naf78.jpg

DSCN2038_klein.jpg

DSCN1896_klein.jpg

DSCN1879_klein.jpg

DSCN1814_klein.jpg

DSCN1854_klein.jpg

DSCN1762_klein.jpg

DSCN1759_klein.jpg
 
[ir]http://crew.scooter-freaks.nl/patrick/foto's/DSC_0140%20(Large).JPG[/ir]

Wat zijn dit voor uitslovers? 8)
 
sprintspeed said:
Gruulijk

Hendrick ik was er niet maar ging hij als de malle?:D

ik von hem vandag niet goed lopen, draaide ook 600 toeren te weinig + dat ik veel te veel shims @ vario heb en daardoor dus een dip onderin had. was ook de eerste keer dat ik met deze pijp straat geknalt heb ;) dus dat word nog een btje testen en oefenen :)

AdiozZz
 
Ik vond het een geslaagde meeting. De regen had veel erger kunnen zijn dan dat het vandaag was in best, dus we hebben er nog wel geluk gehad denk ik. Iedereen heeft best veel kunnen sprinten volgens mij.
Ik zelf ook, wel 2x. Maar dat was ook voor het eerst en ik vond het een leuke ervaring, ookal verloor ik 2x flink :) 14,4 PK op de bank, een score die VEEL beter kan zodra hij goed is afgesteld.
Misschien handig om de volgende keer het stuk om van het eind van de sprintbaan terug in de rij te komen vrij te houden. Nu was het daar nogal druk.

Iemand foto's van mijn scooter?

Afb016.jpg
 
Suc6 ermee ik vind je zip erg tof,super mooi verlengt niet te lang/kort percies mooi,zelf gemaakt pijpje?..
Opmaat gemaakt
Ontopic
Volgens mij was het aardig druk.
Iceje van Matthew en Maikel staan er goed bij 8)

Edit Nick:D
 
volgens mij rijdt hendrik met een DPR, gemaakt op specificaties van XSH.

Ik was er zelf overigens niet vandaag, kon geen vrij krijgen, en daarnaast was het een behoorlijk eind rijden voor ons... Maargoed volgens mij heb ik wel wat gemist :rolleyes:
 
Back
Top