Best 25 Juni 2006 Aftertalk topic

MHR CROSS ROX said:
ik stond achter dat ding in de wachtrij om te sprinten...hoorde nieteens meer of me eigen scooter nog wel liep...en kwam behoorlijke druk uit dat ding waardoor ik heerlijk alles in me gezichtje geblazen kreeg :D:D:D:p

dikke emo:p

Komt idd wat druk uit dat pijpje ja. Is van o,7mm gemaakt dus ja lkkre klank kast.

In mijn eerste run was er niks aan de hand hij kwam all1 te laat omdat me powerband hoger lag en me koppeling te los stond. Heb 1 x goed gereden met en strakkere afgestelde koppeling en ineens na de regen en toen het wat kouder werd sloeg die dik dicht na de start terwijl die opzich wel lkkr weg kwam onderin heb toen lopen zoeken waar het in zat maar kreeg het er niet uit. Elke x als ik wa had veranderd probeerde ik het ff. Nutteloos zo gaan rijden was echt niet me bedoeling.

Hoop de volgende x weer is op een meeting gewoon mee te kunnen rijden zonder problemen en te laten zien wat die echt kan.
 
Razma said:
koop een demper aub !


is het niet mogelijk om een decibel regeling op te nemen oid in het regelement? :#

TNT racer said:
Komt idd wat druk uit dat pijpje ja. Is van o,7mm gemaakt dus ja lkkre klank kast.


de meeste op maat pijpjes zijn van 0,7mm plaatstaal....
 
MHR CROSS ROX said:
ik stond achter dat ding in de wachtrij om te sprinten...hoorde nieteens meer of me eigen scooter nog wel liep...en kwam behoorlijke druk uit dat ding waardoor ik heerlijk alles in me gezichtje geblazen kreeg :D:D:D:p

dikke emo:p

wat een BS je motor hoorde je zowiezo niet lopen tussen als die speed blokkies :D

en wat een gezeur over dat pijpie van die pech mini. ding liep aardig voor een puch. lekker blijven vlammen zo. vond het niet storend ik vond die gasten die op het fietspad knalde zonder helm erger.

sorry voorde offtopic
 
heeft er nog iemand een foto of filmpje van mn gele race banaan
gele dna
ik had oranje shirt aan met wesko achterop
en crosshelm met wuppies erop
 
Back
Top