Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Evo Tuned RS said:
In ieder geval buiten de meeting gereden :| :L

eej :L , wat dan als het iemand was die het te gevaarlijk vond om bij de meeting ff warm te rijden en erbuiten ff rustig wil warm rijden en wordt aangehouden :X
 
Ultimate Area said:
eej :L , wat dan als het iemand was die het te gevaarlijk vond om bij de meeting ff warm te rijden en erbuiten ff rustig wil warm rijden en wordt aangehouden :X

De meeting was wel gezellig, maar de organisatie was niet echt alles...Ze waren zelfs de 'dranghekken' vergeten...Een lintje spannen helpt niet echt. :p
 
Ultimate Area said:
eej :L , wat dan als het iemand was die het te gevaarlijk vond om bij de meeting ff warm te rijden en erbuiten ff rustig wil warm rijden en wordt aangehouden :X

Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen, voor een meeting word een bepaald stuk grond vastgelegd. waar toegestaan word om te rijden. daar is het dus legaal om te rijden zonder problemen.

wil jij er buiten gaan rijden. weet je zelf wat er kan gebeuren....
 
TTM GeFoX said:
De meeting was wel gezellig, maar de organisatie was niet echt alles...Ze waren zelfs de 'dranghekken' vergeten...Een lintje spannen helpt niet echt. :p

Een lintje werk wel als iedereen gewoon accepteerd waarvoor t er hang....of te wel VEILIGHEID... dus of er nou hekken staan of niet accepteer de tekens die gegeven worden!! ipv te zeggen dat ze t niet goed doen.. het wordt voor jullie georganiseerd!!
 
als zo wilde gek nou extra dat lintje door scheurd en daar lijp gaat lopen rijden en jij wil ff rustig warm rijden er geen lintje ziet en oom agant er net aan komt :X
mooi genaaid dus terwijl je alleen ff rustig warm rijdt :7
 
wat was er trouws gebeurd met die cross motor die door de sloot heen knalde ?
want opeens ging iedereen daar kijke..
 
Ultimate Area said:
als zo wilde gek nou extra dat lintje door scheurd en daar lijp gaat lopen rijden en jij wil ff rustig warm rijden er geen lintje ziet en oom agant er net aan komt :X
mooi genaaid dus terwijl je alleen ff rustig warm rijdt :7

Ik weet niet wat je nou door loopt te zeiken, maar een meeting is een meeting en het is heus wel duidelijk wat het gebied van de meeting is/was. Het is gewoon je eigen schuld als je buiten het terein gaat lopen vlammen en gepakt wordt. Als je het zo'n ramp vind dan leg je je beklacht maar bij de politie van Best. En ga nou niet hier op iedereen lopen zieken, want daar wordt het topic niet gezelliger van...

dus bij deze gaan we gewoon weer lekker verder met foto's en filmpjes en leuk geouwehoer...

Ohja en als je nog wat dwars zit pm me maar :*

Dennis
 
146-1118839553.jpg
 
TTM GeFoX said:
Nee, die komt er niet in voor. :( Volgens mij moest ik ong rond die tijd de batterijen verwisselen. :$

FF heel iets anders hoe heet dat liedje dat je in het begin hoort op dat filmpje van julie
 
Ik heb ook nog een paar foto's wel beetje slecht genomen.

Van onder weg er naar toe:
26789.JPG


26790.JPG


Eindelijk aan wezig en een plaatsje gevonde:

26791.JPG


26793.JPG


26794.JPG


26795.JPG


26796.JPG


26798.JPG


26799.JPG


26800.JPG


26801.JPG


26802.JPG


En nog een domme foto op de terug reis:
26803.JPG


Zo dat was het weer..


mazzzzzzzl
 
thierrymetzip said:
aan zijn toontje te horen
leek di ekerel me mateloos geiriteerd door de krassen op zen bumper

een van di ejognes sprak me dan aan der over maar ik wou maar eve duidelek maken dat ik het niet gedaan had :!


om t duidelijk te maken, die "gozer" ben ik, en toen ik je daar aansprak was je een stuk minder brutaal, eerder bang. maar ik snap wel dat ik nu op een vette afstand ben en dat je dan wel 'groot' bent. En verder lowbudget benzz? een bril is waarschijnlijk een oplossing.

Over de meeting zelf; was tov en de Twins line-up was indrukwekkend!
 
Back
Top