Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Mijn dank is groot.

BTW inne al ik het dus goed begrijp zijn er meer foto's gemaakt op best?
Wanneer zullen deze te bewonderen zijn?
 
Razma said:
zijn er nog mensen van wie ik pix mag gebruiken?

inne ik heb nog heel veel foto´s van best op mijn pc staan ik heb eigenlijk geen zin om ze te uploaden dus als je wil mag je je eigen deze foto´s toe eigenen ik hoor het wel
 
Neos Evo said:
Het filmpje van 13 min oid doet het niet meer althans de link staat hij toevallig nog ergens anders ?

Ben aan het kijken of ik het filmpje ergens anders kan uploaden, want het filmpje is inmiddels al 250x gedownload...Vind provider niet zo leuk. :$ ;)
 
[dbr] scarface said:
inne ik heb nog heel veel foto´s van best op mijn pc staan ik heb eigenlijk geen zin om ze te uploaden dus als je wil mag je je eigen deze foto´s toe eigenen ik hoor het wel


denk dat inne het aardig druk heeft +ralf+ :+ :*
 
DBR ToyRoxje said:
ja zeker en ik hoorde net dat we weer een stikker besstelling van 30 stuks voor der deur hebben gegooit :p maarja komt vast wel goed als ze net als de mijne worden wand die zien der iig strak uit al zegk et zelf
overigends die film van 13 minuten doet et nie kep echt alles geprobeerd iemand nog tips ofzo ?

Voeg anders dit adres toe @ MSN:

Info@TilburgTuningMembers.nl

Dan kan ik hem via MSN versturen...
 
DBR ToyRoxje said:
nee die van mij dan op twan zen zippa's das echt de kromste start van de eeuw maarja da ding komt int begin gewoon nie vooruit en dan heeft i ineends super veel power maarja genoeg smoesjes volgende keer gewoon winnen hoe boeit niet :p
hoe boeit wel :z
Sabotage/valse start mag niet :p
 
DBR ToyRoxje said:
Da duurt idd best lang, kwam zelf ook nog een keertje voorbij. Whahahaa die dennis op zen NGR en uhmz @ maarten wa was der met die andere gast zen ding dat je stopte ? iig thnx ttm leuk dat er ook nog iets is gebakken waar je iets mee kunt :)

Vond het jammer dat er bijna alleen gesprint werd, vandaar dat filmpje beetje ééntonig is...Maar voor de mensen (die er niet bij waren) is het wel leuk om het te zien (denk ik ;)). :)
 
Back
Top