Best 25 Juni 2006 Aftertalk topic

Ik heb vele van jullie gekeurd @ best,

en de reden waarom het kleine manneke mocht sprinten, is

1: Alles werkte naar behoren
2: Zijn vader en moeder het prachtig vonden en stonden te stralen"
3: en dus toestemming verleende zelfs toen ik zei dat het wel eens gevaarlijk kon zijn....

just mij .02

Vond het een erg gezellige meeting!
Heb het ontzettend naar mijn zin gehad :W
Jammer dat er bepaalde mensen zo kansloos moesten doen....
als je een grote bek op het forum heb.. waar is die dan als ik recht voor je sta? :rolleyes:

TimdW said:
P6240037.JPG

Moet je niet minimaal 14 jaar zijn en voldoen aan bepaalde eisen ?

Kind komt nie bij de grond en ziet eruit als 11/12 ?? :) Iemand mee uitleg over deze jongeman ? :D

Ik ken dat gastje en die rijd dus al een paar jaar op crossers scooters etc etc..
Waarschijnlijk nog wel iets vaardiger dan de meesten hier.

computermistake said:
Ik heb vele van jullie gekeurd @ best,

en de reden waarom het kleine manneke mocht sprinten, is

1: Alles werkte naar behoren
2: Zijn vader en moeder het prachtig vonden en stonden te stralen"
3: en dus toestemming verleende zelfs toen ik zei dat het wel eens gevaarlijk kon zijn....

just mij .02

Jong geleerd is oud gedaan en onder goede begeleiding moet het mogelijk zijn...
... de enige hamvraag is of het verzekeringstechnisch allemaal mogelijk is.

jonge was 11 jaar:P
hadde we gevraagt aan hem
ik vond het wel tof ook wel om hem te zien rijden hij kon bijna niet met zo'n benen aan de grond komen

ik vond het zkr een tof dagje op de regen na dan

enne robert heb je nog een druiper????8P

Hoe zat het trouwens met die testbank van fred motoren? ik hoorde van een aantal mensen dat ze lager scoorde dan normaal... ook een maat van me die had een aantal upgrades sinds zijn laatste keer banken, en hij knalde ook een stuk harder dan eerst, maar had 1 tiende pk minder...
Hadden meer mensen zown zelfde iets? ik was er zelf nogal verbaast over..

Leuk dat filmpje.

Enkel jammer van de mensen die
1. halfweg de sprint omkijken en wachten op de andere :?
2. wheely'end de sprint afmaken |( Mss leuk voor het publiek, maar sportsmanship geen sprake!

6.4 De deelnemer zal zich tegenover de andere deelnemers, hun helpers, het publiek, de organisatoren en de wedstrijdofficials gedragen zoals het een goed sporter betaamt. Dit geldt niet alleen tijdens het verrijden van trainingen en race, maar ook op alle andere momenten van de wedstrijddag.

17.1 Het is de deelnemers verboden oneerlijke, ongeoorloofde of gevaarlijke manoeuvres uit te voeren of dusdanig rijgedrag te vertonen dat andere deelnemers, officials, publiek of andere personen in gevaar worden gebracht of kunnen worden gebracht.

Doe het dan ook s jongens/meisjes :*

edit: zie net dat het geen SBO sprint was, maar het zijn zeker richtlijnen die, al dan niet verplicht, moeten doorgetrokken worden.

Tormentor said:
jonge was 11 jaar:P
hadde we gevraagt aan hem
ik vond het wel tof ook wel om hem te zien rijden hij kon bijna niet met zo'n benen aan de grond komen

ik vond het zkr een tof dagje op de regen na dan

enne robert heb je nog een druiper????8P

volges mij stond ik naast jullie dan
met die vette volvo :+
ik hoorde et iig toen jullie et vraagde :P

Back