Best 25 Juni 2006 Aftertalk topic

*moraalridder mode on*

Wat een niveau was het gister weer zeg, ik werd er zelfs een beetje verdrietig van, vandaar dat ik niet veel langer dan een uur ben gebleven...
Als het tegenwoordig tof is om de hooligan uit te gaan hangen op meetings en steeds meer mensen met 100, zonder helm langs mensen branden, vraag ik me af wanneer het een keer goed escaleert op een meeting en het over is met de pret.

Een beetje respect is er ook niet meer bij schijnbaar...

*moraalridder mode off*

Weksel said:
Leuke meeting, mijn eerste eigenlijk als toeschouwer haha.. Had niet verwacht dat het zo druk zou zijn. En Hendrik trok een lekkere streep van een metertje of 6

Helaas wel een kansloze terrorist met zijn bivakmuts en runner zonder contactsleutel.

Btw die fox was ook vet :W

gr weksel

die gast was de hele tijd ruzie aant zoeke en liep expres tegen mensen aan en dan keek i zo dom toen ik zei dat i op moest tyfe mompelde i wa in een of andere taal en liep i door echt zwaar rare gast .

Last edited:
TimdW said:
P6240037.JPG

Moet je niet minimaal 14 jaar zijn en voldoen aan bepaalde eisen ?

Kind komt nie bij de grond en ziet eruit als 11/12 ?? :) Iemand mee uitleg over deze jongeman ? :D
ps je bent echt gestoort als ouder als je dit toelaat

Ronnie said:
Vanf nu wil ik niks meer horen over SX of wat daar mee te maken heeft. Het lokt allemaal discussies uit wat alleen maar van kwaad tot erger kan worden. Ik weet ook niet wat er allemaal gebeurd is dus ik geef er ook geen oordeel over. Als er iets is bespreek dit via pm of als je de ballen hebt doe het op een meeting zelf.
Mochten mensen het toch nodig vinden om toch verder te gaan met dit onderwerp kan je een warning of ban verwachten.

Het halve topic wordt zo verknald en dat is niet echt de opzet van dit topic. Houd het gewoon gezellig!

Lijkt me vrij duidelijk nu verder...

@ DBR Toyroxje ? Niet duidelijk genoeg ?

Mark.S said:
Heeft niemand nog wat foto's van mijn hok?:p

Ralf ofzo?:D

Ik heb een foto van je hok, kijk op page 2.
Als je hem wilt pm me dan even je email voor een groter formaat.

edit// staat er nog niet bij. even uppen

edit2// hij staat erbij

Last edited:
DBR ToyRoxje said:

hoezo? sommige gasten zijn 4 of 5 jaar en die knalle ziekkelijk hard over het zand op van die kleine 80 cc crossertjes? denk je dat die net fel zijn en hard gaan?
toen ik die kleine koters ooit een keer zag crossen stond ik serieus met hele grote ogen te kijken hoe hard en sick ze wel niet reden...

dus ik zie geen reden waarom een kind dit niet kan..

dit gozertje zal ook al wel zen hele leven aan crossen doen, anders koopt paps niet zon helm voor je....

kwaroks said:
Ik heb een foto van je hok, kijk op page 2.
Als je hem wilt pm me dan even je email voor een groter formaat.

edit// staat er nog niet bij. even uppen

edit2// hij staat erbij

thnx:)

Dat rapidshare filmpje is kk vet :W

*edit* OMG zie mij ook op mijn Std. Zippah tegen Lucas zijn Sprintrox! :W

Ik won! (Of liet hij me winnen? :P) 7pk brute Zippah kracht is natuurlijk veel beter dan een Speedrox met NX met 20+ :P

Red Devil Rox said:
keer hobbeltje tegen komen en je hebt meteen 3 uur buikpijn :P

Gelukkig zijn er weinig hobbels op de sprintbaan te bekennen.. ;) Bovendien valt t allemaal wel mee!

Manta said:
Lekker met je balle op het frame :W

Sja.. , weinig last van.. :D

sprintspeed said:
NOS:D
Nee volgens mij had hij er erg veel zin in8)

wahaha , sja .. , ik had zeker zin om lekker te knallen op Best! Wat een opmerkingen allemaal over men sprinthouding... Tis simple.. , als ik niet zo ga zitten dan kom ik niet goed weg en ga ik achterover.. Ookal ziet het er niet uit. haha

Was weer een lekker dagje knallen, ook altijd weer gezellig met de knakkers van 5th en co. Alleen jammer van de regen en van de snelweg die afgesloten was.

Verder een leuk dagje geweest, helaas geen fotos van mijn kant

DBR ToyRoxje said:
mijn baas zijn zoontje is net zo oud die rijdt ook tering hard op zijn 65cc wedstrijden dus dat maakt in principe niet uit.. alleen dit hoor misschien niet door de keuring heen te komen

maar dat kindje kwam niet eens met ze voete naan de grond laat staan dattie met ze voeten op de binnenkap kwam alstie op t zadel zat...

Zijn er verder btw gee nfoto's? kwil dr meer zien :P

achja verbaasde me niks,

zag dat de rijders als ze al bijna klaar stonden om te sprinten nog moesten betalen, gekeurd worden (wat weinig voorstelde) en een stempel kregen. Ook paar keer sprinters zonder killswitch om en die neger met zun helm half op zun kop staan 8P

Write your reply...
Back