antonrox said:
OFF : "SX steunt oranje"
Kennelijk heeft dat niet veel geholpen.. Nederland kan weer naar huis
ON: wie is die jongen op blauwe slider met een 2 fast cilinder ?
Dat was Marco van EPC zelf.
Normaal rijd er iemand anders op maar die was er vandaag niet.
Verder mijn dagje:
Vanmorgen rond een uur of 11 aangekomen. Auto rustig gepakkeerd en gelijk op de bank gegaan. Was als eerste. Score was weer niet denderend genoeg, maar toch gewoon gesprint. Heb 3 sprints gereden. Het starten vond ik zelf super goed gaan. Was de eerste keer dat ik met dit startsysteem reed, maar ik had het idee dat ik een goede reactietijd had. Dat zit wel goed dus. Helaas wel de sprints verloren omdat ik simpelweg gewoon vermogen te kort kom. Daar ga ik nu flink aan werken zodat dat in orde komt.
Verder erg jammer van het weer. Had graag nog wat meer sprintjes willen trekken.
Verder vond ik de organisatie netjes. Dat er een paar mensen zijn die het proberen te verzieken door over het fietspad heen te rijden enzo houd je toch en dat is gewoon jammer. De technische keuring vond ik wel erg makkelijk. Echt een goede controle was er niet.
Maar al met al mag er denk ik positief terug gekeken worden naar deze dag. Hoop dat het volgend jaar weer door kan gaan
Verder nog wat mensen gemeet zoals Matthew, RobertD en speedake Dennis (weet forum naam niet). En verder nog een heleboel ff hoi gezegd en kort praatje mee gemaakt. Zijn er te veel om op te noemen.
Avotuning nog bedankt dat ik ff onder jullie tent mog staan:W
Owja heeft er nog iemand foto's?
Zet ze hier of stuur een pm:*