Best 25 Juni 2006 Aftertalk topic

Zuuperman said:
Ik moet trouwes ook zeggen dat het sfeertje bij [5th] erg goed is:P
Dat jochie vond ik ook wel mooi om te zien, over 2/3 jaar misschien wel de sprintking :P

ehm so whats new? :W

heb zo te horen (te) veel gemist, volgende keer weer aanwezig :P

tom k, ik had vandaag netjes me broek aangehouden of niet dan :*

dat gezeur over SX, iedereen praat rammen enzow.
Vind het eerder sneu voor inne, iedereen weet dat SX lellies zijn.
Maar waar gaat dit nou over? Laat inne lekker is met rust man!

In iedergeval, de meeting was leuk. ook al had ik niks bij me :(.
Veel gelachen en gedaan :D.

Trouwens ik zie veel kwa foto's enzow, maar ik mis toch echt de sprint van
[5th]nick (std zip)VS Lucas :D (zijn rox), die was te vet :D ik ging echt helemaal stuk heeft niemand daar filmpjes / foto's van of heb ik eroverheen gekeken??

onder het motto: nicht mehr zu hause

terugweg was drama .... dacht dat ik achter het stuur in zuid-duitsland zat tijdens wintervakantie ... huilen met de pet op

Ik ben vandaag ook @ Best geweest . Ik heb het echt goed naar mij zin gehad . Meer als zat mensen gemeet vandaag , waaronder ook veel mensen die ik nog niet kon , echt te relext . Ik heb nog wat pix geschoten van een aantal brommerts:

De 5th zip onderkoffer voor de man met de kniptang 8P :

15occjp.jpg

Ding van Arthur :

15oceus.jpg

Ding van Lucas :

KopievanSA5000031151273381.JPG

1 of andere zip :

KopievanSA5000041151273484.JPG

Nog een keer et ding van Arthur :

KopievanSA5000051151273551.JPG

Toen kwamen we Jeroen tegen , tik tik , HOI :

KopievanSA5000061151273607.JPG

HOI Blom , hij was blij me te zien :P :

KopievanSA5000071151273661.JPG

Gekke slider van Jeroen maar eens op de foto geklikt :

KopievanSA5000081151273710.JPG

Ding van Wim maar eens op de foto gezet nadat we een praatje met hem gemaakt hadden :

KopievanSA5000131151273785.JPG

KopievanSA5000151151273832.JPG

Ding van Huib :

KopievanSA5000161151273875.JPG

5th Tom die niet op de foto wou , maar uiteindelijk gaf ie toch toe :P :

KopievanSA5000181151274043.JPG

Runner van Enzo :

KopievanSA5000201151274099.JPG

Zip van Heinrich :

KopievanSA5000241151274169.JPG

Als het langer droog gebleven was had ik ook meer pix gemaakt , maar dit was helaas alles voor deze meeting .

die jongen met het gepolijste rvs zelfbouw frame moet wel zo rijden.
als je de wielbasis/balhoofshoek kijkt. zie je dat normaal zitten er niet echt in zit.

[5th]Tom K said:
onder het motto: nicht mehr zu hause

terugweg was drama .... dacht dat ik achter het stuur in zuid-duitsland zat tijdens wintervakantie ... huilen met de pet op

totkrank, verrückt zeg :W

AdiozZz

veel kunnen sprinten , weer was wat minder ....flink wat mensen gemeet ook weer eens epc en XSH begon ze al te missen hahah:P

verder vind ik dat het kinderachtige gedrag eens moet ophouden tussen ons en ST.
Iedereen kan wel commentaar hierop geven maar de mensen die hier niks mee te maken hebben hoeven niet opgesteukt te worden of zich ermee te bemoeien.
Ik heb inne ook op msn dus als er iets duidenlijk gemaakt moet worden hoeft dat niet op zon onvolwassen manier.
Nu schuif ik ook niet alle schuld ofso op st.net maar ruzie of onenigheden komt altijd van beide kanten.
ST was vanmiddag ook niet zo lief tegenover een paar van sx.
Maarjah..zover ik meekrijg heeft st eigenlijk op dit moment ruzie met ons over een paar doeken.
ik zal het hier nog eens duidenlijk met haar over hebben.
en dan hoop ik dat we in de toekomst gewoon mekaar het licht in de ogen gunnen.

mensen tot 9juli lint of eerder al op automaxx en SBO diezelfde zondag..

Slaap lekker sprinterjes:)

antonrox said:
OFF : "SX steunt oranje"
Kennelijk heeft dat niet veel geholpen.. Nederland kan weer naar huis :(

ON: wie is die jongen op blauwe slider met een 2 fast cilinder ?

Dat was Marco van EPC zelf.
Normaal rijd er iemand anders op maar die was er vandaag niet.

Verder mijn dagje:
Vanmorgen rond een uur of 11 aangekomen. Auto rustig gepakkeerd en gelijk op de bank gegaan. Was als eerste. Score was weer niet denderend genoeg, maar toch gewoon gesprint. Heb 3 sprints gereden. Het starten vond ik zelf super goed gaan. Was de eerste keer dat ik met dit startsysteem reed, maar ik had het idee dat ik een goede reactietijd had. Dat zit wel goed dus. Helaas wel de sprints verloren omdat ik simpelweg gewoon vermogen te kort kom. Daar ga ik nu flink aan werken zodat dat in orde komt.

Verder erg jammer van het weer. Had graag nog wat meer sprintjes willen trekken.
Verder vond ik de organisatie netjes. Dat er een paar mensen zijn die het proberen te verzieken door over het fietspad heen te rijden enzo houd je toch en dat is gewoon jammer. De technische keuring vond ik wel erg makkelijk. Echt een goede controle was er niet.
Maar al met al mag er denk ik positief terug gekeken worden naar deze dag. Hoop dat het volgend jaar weer door kan gaan:)

Verder nog wat mensen gemeet zoals Matthew, RobertD en speedake Dennis (weet forum naam niet). En verder nog een heleboel ff hoi gezegd en kort praatje mee gemaakt. Zijn er te veel om op te noemen.

Avotuning nog bedankt dat ik ff onder jullie tent mog staan:W

Owja heeft er nog iemand foto's?
Zet ze hier of stuur een pm:*

Actie vd eeuw gemaakt op Best.. Loop ik met scooter aan de hand komt vriend van me naast me lopen roep ik naar hem (wat we normaal altijd doen) waddaaaap niggah! (en er stond een groepje naast mij toen ik dat riep) :D

best

vette meeting goed georganiseerd... en da verhaal van sx... tja beetje flyers naar elkaar gooien oke maar om iemand z'n moeder uit te schelden voor kankerhoer gaat ver maarja ik hoor de laatste tijd wel meer over sx dus die zullen wel iets van zich afroepen ofzo.
maarja het gaat eigenlijk nergens over, het is toch voor de gezelligheid bedoelt enzo dus waarom al dat gezeik eromheen:S
maarja verder hele toffe meeting heb echt lol gehad vandaag.
massol mikey

Vanf nu wil ik niks meer horen over SX of wat daar mee te maken heeft. Het lokt allemaal discussies uit wat alleen maar van kwaad tot erger kan worden. Ik weet ook niet wat er allemaal gebeurd is dus ik geef er ook geen oordeel over. Als er iets is bespreek dit via pm of als je de ballen hebt doe het op een meeting zelf.
Mochten mensen het toch nodig vinden om toch verder te gaan met dit onderwerp kan je een warning of ban verwachten.

Het halve topic wordt zo verknald en dat is niet echt de opzet van dit topic. Houd het gewoon gezellig!

Lijkt me vrij duidelijk nu verder...

Ronnie said:
Vanf nu wil ik niks meer horen over SX of wat daar mee te maken heeft. Het lokt allemaal discussies uit wat alleen maar van kwaad tot erger kan worden. Ik weet ook niet wat er allemaal gebeurd is dus ik geef er ook geen oordeel over. Als er iets is bespreek dit via pm of als je de ballen hebt doe het op een meeting zelf.
Mochten mensen het toch nodig vinden om toch verder te gaan met dit onderwerp kan je een warning of ban verwachten.

Het halve topic wordt zo verknald en dat is niet echt de opzet van dit topic. Houd het gewoon gezellig!

Lijkt me vrij duidelijk nu verder...

amen....uiteindelijk een geslaagde meeting...tot automaxx of lint

weltruste sjonnies

Write your reply...
Back