ManfredZ0R
not ******
RobertD said:Ja, lukt me maar niet om er vanaf te komen ;(
Enne jij nog last van slootwater in je oor ? :#
geen water gezien maar wel jeuk van die rot planten daar
RobertD said:Ja, lukt me maar niet om er vanaf te komen ;(
Enne jij nog last van slootwater in je oor ? :#
Realtjuh said:Hoe zat het trouwens met die testbank van fred motoren? ik hoorde van een aantal mensen dat ze lager scoorde dan normaal... ook een maat van me die had een aantal upgrades sinds zijn laatste keer banken, en hij knalde ook een stuk harder dan eerst, maar had 1 tiende pk minder...
Hadden meer mensen zown zelfde iets? ik was er zelf nogal verbaast over..
mmm ja oke, maar alles samen leek t me zo vreemd, ook omdat hij aantal snellere parts had dan ervoor, en khoorde van 2 anderen dat de score bij hen ook stuk lager was dan verwachtDennis said:Ik moet maar weer eens happen
1. weleens van weersomstandigheden gehoord?
2. als een scooter harder op de weg knalt wil niet zeggen dat je meer vermogen op een bank hebt
Realtjuh said:mmm ja oke, maar alles samen leek t me zo vreemd, ook omdat hij aantal snellere parts had dan ervoor, en khoorde van 2 anderen dat de score bij hen ook stuk lager was dan verwacht
Dennis said:als je ''snellere'' parts monteert heb je niet gelijk 3 pk erbij hé... en het lijkt me meer dan logisch dan je niet altijd constant bankt, binnen banken, en buiten op een meeting banken is een wereld van verschil!
Realtjuh said:hij had op meppel 16.2 pk ( op XSH bank)
en in tussen tijd, verlast subframe, wigje, rechtspruitstuk en een afgedraaide vlakke half poulie... nu op de fred motoren bank had hij 16.1
maarja zal dan wel aan t weer liggen idd
BojT said:Misschien kan hij gewoon niet afstellen... :+
Ohja, Nick nog bedankt voor het lauwe flesje heineken. :* :+
Tyrone said:ligt gewoon aan de correctie faktor en die verandert door het weer, luchtdruk, fochtigheid enz d8 ik
sorry voor dubbel <]
AdiozZz
[5th]Nick said:SX gasten waren duidelijk een stel stakkers, helaas heeft ons kamp er niks van mee gekregen, maar ik kan je verzekeren dat als wij erbij stonden terwijl je Inne haar moeder voor "kankerhoer" uitschold, dat JULLIE (SX Crew) persoonlijk helemaal de ****** in werden getrapt, want jochies zoals jullie zijn wij nu langzamerhand wel gewend ...
Mja verder maak ik er geen woorden meer aan vuil...
[5th]Nick said:Ja als ik hem een half uurtje koud zet dan is hij niet bevroren met 20+ graden nee
Maar is goed BoeijT de volgende keer zal ik die van jou eens invriezen, moet je alsnog wachten :*