Best 25 Juni 2006 Aftertalk topic

JasperdB said:
volgende keer sx tentje bezoeken nick ?

krijg er spontaan zin in :mad:

Wat ik ook niet snap he, iedereen loopt achteraf weer tof te roepen, wacht maar op de volgende meeting, terwijl de helft het ze zelf heeft horen zeggen, die komen thuis, en komen hier weer tof doen, (dit geld niet voor diegene die niks gehoord hebben!)

Als je dan zo tof bent, Stap er dan gelijk op af, en ga dan niet hier blij lopen doen van, de volgende keer pakken we jullie:)

Ik was er verder niet bij, dus ik trek geen conclusies, dus vat het s.v.p niet zo op, maar ik word strontziek van dat internetheld gehalte soms hier.

Foto's zien er toch redelijk gezellig uit ! ben benieuwd wat de hoogste score geweest is op de bank:)

big-t said:
als jullie dan zo'n koel vrachtwagen meenemen, moet dit wel lukken :P

dan kun je ook nog eens genoeg ijsjes meenemen voor iedereen :P

Speciaal voor jou ligt er volgende keer speciaal waterijsje klaar :#

Trouwens, die streep die Hen(drik)nie trok met zijn Zippah was echt TE ziek :W

[5th]Nick said:

idd ik ging ook ff kijken toendie ging sprinten... hij liet echt wel een aantal meters zwarte streep achter zich :D

[5th]Nick said:

is goed kom ik wel ff ophalen dan. btw ter herkennen aan blauwe EPC runner

ik was er dan wel bij als st.net crew, alleen hoorde alleen van andere crewleden wat er tegen hun geroepen werd, ik heb er zelf geen last van gehad gelukkig :X

[5th]Nick said:
SX gasten waren duidelijk een stel stakkers, helaas heeft ons kamp er niks van mee gekregen, maar ik kan je verzekeren dat als wij erbij stonden terwijl je Inne haar moeder voor "kankerhoer" uitschold, dat JULLIE (SX Crew) persoonlijk helemaal de ****** in werden getrapt, want jochies zoals jullie zijn wij nu langzamerhand wel gewend ;)...

Mja verder maak ik er geen woorden meer aan vuil...

*edit*

Juist:W

Ach 5th jullie kamp zag er gezellig uit.. :P
Maar af en toe dacht ik bij me eige toch wel: Hoe diep moet ik graven om bij het niveau van jullie te komen... :P
Maar nogmaals gezelligheid was un feit... IK stond bij de HJ crew schuin tegenover jullie!

sprintspeed said:
Anders klets boem bam knal?:D

nee dan verlaag ik me niveau naar hun niveau, begin ik niet aan, ik hou het gewoon bij een kleine woordewisseling op een redelijk nette manier....

TTM Speedhunter said:
Ach 5th jullie kamp zag er gezellig uit.. :P
Maar af en toe dacht ik bij me eige toch wel: Hoe diep moet ik graven om bij het niveau van jullie te komen... :P
Maar nogmaals gezelligheid was un feit... IK stond bij de HJ crew schuin tegenover jullie!

Wat dan?:P

Candyman said:
no comment.............

sx_shirt_fik.jpg

het was niet alleen maar schelden tegen de moeder van inne maar ook tegen de crew, andere mensen irriteren en flyers de st.net tent ingooien tegen iemand zijn hoofd?
mij later ook nog bedreigen dat ik volgens hun normaal moest doen als ik kwam langs gestept.(lekker handig als je steeds als ik eraan kom in het midden van de pad ga staan.....)
ach ja the story will continu on 9 juli place lint:+

let them burn in hell:L :L

toch een goed idee van me die brakecleaner al zeg ik het zelf

lint ben ik er zeker weer bij

Back