Best 25 Juni 2006 Aftertalk topic

Matthew. said:
Zipje met een rooie voorkap knalde echt goed hard daar van wie is die ?

Dat was dat zipje met die af gezaagde achterkant die kwam indd goed van ze plek daar reed die buitenlandse jongen op volgens mij ik weet niet of hij op het forum zit volgens mij niet :P

piaggio bwz said:
haha patrick word geowend door een fox :X

Nee, Patrick trok vanaf begin een wheelie, kwam toen neer, en ging toen liggen en toen werd de foto gemaakt.

*edit*

Trouwens op de foto zit hij er gewoon direct naast hoor :rolleyes:

// Raymen // said:
toevallig iemand nog fotos of fimpjes van me fox? :)

112-1151264213.jpg

112-1151264239.jpg

ik heb het filmpje van jou tegen Patrick in dit filmpje ergens zitten:

http://www.bankjeowne.nl/moviez/Meeting_Best_2006.wmv

ik had hem al eerder gepost, maar toen stond ie nog op rapid share :P maar nu is hij dus wel goed te downloaden...

kusjes

jah die zip is van 1 of andere antiliaan die alles heb laten doend oor marco en er geen verstand van heb:L
(tunen, inelkaar zetten, afstellen)
hoeft dus allen gas te geven en remmen:D
(iemand gehoort hoe dat ding stationair liep):P

zat me kapot te ergeren aan de gast..

iedereen uitlaggen terwijl die er zelf niks van weet.

lter op de avond post ik wel ff paar foto's moet zo nog op de pc zetten

Ik ken er nou echt niet bij, dat mensen dit leuk vinden. Ik vind het hele scootergebeuren steeds meer achteruit gaan. Vroeger was er nog een leuke club met gaste. Nou is het 1 bende/zooitje geworden.

En dat meetingterrein, ze hadden het nog beter midden in de sahara kunne houden. Dan was er tenminste parkeerplek. Ik moest een gal-eind lopen om daar te komen. Vervolgens staan er bij de sprintbaan al een ontelbaar aantal scooters te wachten. Als er iemand zegt dat de keuring begint. Beginne mensen spontaan als bezetenne te gassen.

Vervolgens krijg je 1 of andere zaad-keuring. Waarbij er niet eens naar belangrijke dingen gekeken wordt. EN dan nog maar te zwijgen over die achtelijke gepen die heel de tijd als idioten door de mensen heen reden. Mijn oog nam o.a. sonic's waar. Zulke mensen moete van het terrein, met een boog.

Ik kan niet anders zeggen, dan dat voor mij meeting best, een afgesloten hoofdstuk is. En ik mag lije dat zo'n halve zool een keer flink ergens opklapt. En dat het eens over is met het gezeikstraal. Dit soort achtelijke meetings neigen steeds meer richting illegaal (al zijn ze wel legaal).

EN als laatste, nou ben helemaal niet pro-SBO. Maar je kan toch wel zien dat een goeie organisatie best wat geld mag kosten. Want dit is echt 3x niks.

Genoeg negatief geblaat.

Last edited:
piaggio bwz said:
hier dan ff wat foto`s van mijn kant :)

evt op groterformaat mogelijk. (pm me maar)

een deel van de ::TSA:: Crew :)
filmpjes!

::TSA:: evo ark vs een speed dna (dna owned)

http://rapidshare.de/files/24090223/MVI_4535.avi.html

::TSA:: Evo rox vs zip (weet ik de uitslag niet van)

http://rapidshare.de/files/24090458/MVI_4531.avi.html

::TSA:: Evo Rally zip (weet ik de uitslag niet van)

http://rapidshare.de/files/24090586/MVI_4532.avi.html

::TSA Evo Ark VS ::TSA:: Evo Rally

http://rapidshare.de/files/24092719/HPIM3747.mp2.html

nou dit was mijn aandeel.

Kan het zijn dat toen jij uit best weg kwam je in de burger king zat? Kan me vergissen hoor :P.

Blom said:
Ik ken er nou echt niet bij, dat mensen dit leuk vinden. Ik vind het hele scootergebeuren steeds meer achteruit gaan. Vroeger was er nog een leuke club met gaste. Nou is het 1 bende/zooitje geworden.

En dat meetingterrein, ze hadden het nog beter midden in de sahara kunne houden. Dan was er tenminste parkeerplek. Ik moest een gal-eind lopen om daar te komen. Vervolgens staan er bij de sprintbaan al een ontelbaar aantal scooters te wachten. Als er iemand zegt dat de keuring begint. Beginne mensen spontaan als bezetenne te gassen.

Vervolgens krijg je 1 of andere zaad-keuring. Waarbij er niet eens naar belangrijke dingen gekeken wordt. EN dan nog maar te zwijgen over die achtelijke gepen die heel de tijd als idioten door de mensen heen reden. Mijn oog nam o.a. sonic's waar. Zulke mensen moete van het terrein, met een boog.

Ik kan niet anders zeggen, dan dat voor mij meeting best, een afgesloten hoofdstuk is. En ik mag lije dat zo'n halve zool een keer flink ergens opklapt. En dat het eens over is met het gezeikstraal. Dit soort achtelijke meetings neigen steeds meer richting illegaal (al zijn ze wel legaal).

EN als laatste, nou ben helemaal niet pro-SBO. Maar je kan toch wel zien dat een goeie organisatie best wat geld mag kosten. Want dit is echt 3x niks.

Genoeg negatief geblaat.

dit willen wij horen ja ik denk dat het nu bij mensen langzaam duidelijk word dat lid worden van de sbo toch wel een verstandige keuze is

Scarface. said:
dit willen wij horen ja ik denk dat het nu bij mensen langzaam duidelijk word dat lid worden van de sbo toch wel een verstandige keuze is

qua sprinten met competitie wel, alleen als een organisatie die dmv sponsors aan genoeg geld kan komen en er meer moeite voor doet dan de crew in Best, dat er toch een leuke meeting komt met vrij sprinten. Dit is niet lullig naar Best toe, alleen het had beter geregeld kunnen worden.

Back