Best 25 Juni 2006 Aftertalk topic

wat loopt er niet dan? op rotterdam was het domme pecht door de mercedes, op ommen was het sprintsysteem gewoon kut daar kunnen we zelf weinig aan doen daar zijn ze geloof ik volop meebezig maar vertel me eens wat er in driewegen niet liep?

het ging om de meeting algemeen, met goeie hulp kan je er gewoon ook zonder de SBO een goeie meeting van maken, kijk maar naar SMP....

@ blom, er waren ook mensen die ook gewoon liepen, of stepte met hun scooter van de finish naar de start. Alleen merk je wel het verschil van mensen die het doen. Aangezien het de mensen zijn die blijkbaar wel weten waar ze mee bezig zijn, denk aan Anthony, Hendrik en de grotere namen van het scootergebeuren. Hun zouden eigenlijk dan het goede voorbeeld moeten zijn voor vele andere alleen ze doen het niet. Ik vind dat je helemaal gelijk hebt..!!

gr weksel

Begrijp me niet verkeerd. IK generaliseer niemand. Ik weet best dat er genoeg normale mensen tussenlopen. EN er zijn ook mensen die het slechte voorbeeld geven.

Maar als je gewoon normaal terugrijd, is er niks aan de hand. Ik heb mensen zoals hendrik nog nooit als een kamikaze-piloot tussen mensen door zien rijden. Er zijn op elke meeting wel mensen die als gekke rijden. Maar hier waren gewoon veel te veel mensen op veel te klein stuk.

Ik zie het zo, de mensen die vroeger met nr-x reden, zijn massaal evo gaan rijden. Daar begint alle ellende. Ik vond het dus ook veelste druk. (mening)

[5th]Tom. said:
Niemand filmpje ofzo van die geflipte hond die o.a. mij in me enkels greep?:P

wuahuah dat was onze hond...
tjah... hij had honger enz.. en als mensen irritant zijn
staan we niet voor de gevolgen in:P

wuhauha nee..

was wss gewoon a747 high

00000053a1151355057.JPG

Last edited:
Blom said:
Begrijp me niet verkeerd. IK generaliseer niemand. Ik weet best dat er genoeg normale mensen tussenlopen. EN er zijn ook mensen die het slechte voorbeeld geven.

Maar als je gewoon normaal terugrijd, is er niks aan de hand. Ik heb mensen zoals hendrik nog nooit als een kamikaze-piloot tussen mensen door zien rijden. Er zijn op elke meeting wel mensen die als gekke rijden. Maar hier waren gewoon veel te veel mensen op veel te klein stuk.

Ik zie het zo, de mensen die vroeger met nr-x reden, zijn massaal evo gaan rijden. Daar begint alle ellende. Ik vond het dus ook veelste druk. (mening)

klopt wat je zegt ook reed terug en liep niet maar ik reed zo langzaam dat mijn koppeling maar net pakte alleen bij een tent trok ik m open maar die reden is bekent en daar hebben we het verder niet over

Scarface. said:
wat loopt er niet dan? op rotterdam was het domme pecht door de mercedes, op ommen was het sprintsysteem gewoon kut daar kunnen we zelf weinig aan doen daar zijn ze geloof ik volop meebezig maar vertel me eens wat er in driewegen niet liep?

Dat soort dingen moet dus gewoon ter plekke opgelost kunnen worden je betaalt allemaal genoeg geld (jaarinschrijving ) + nog iedere race het inschrijfgeld en daglicenties , ik denk dat daar best een reserve setje(onderdelen) van aangeschaft kunnen worden mocht het misgaan.
Kan dit niet? , dan heeft de organisatie in de voorbereidingen lees: inschrijfgeld ,aandachtspunten , niet goed genoeg opgelet , of ingecalculeerd.

Dit is hoe ik hierover denk maar dat terzijde , als inderdaad die gast niet eroverheen was gereden was het best tof geworden zoals gewoonlijk bij de SBO.

Goed geregeld zoals het hoort , geen sjonnies , althans weinig.

@ blom, ik begrijp je niet verkeerd ;) ik bedoel juist, dat de mensen die eigenijk weten waar ze mee bezig zijn en "veel" vermogen onder hun kont hebben snappen wat ze aan het doen zijn. Ik vond het niet erg dat ze daar reden alleen dat ze soms echt hard aan kwamen rijden..

gr

barryzipsp said:
Dat soort dingen moet dus gewoon ter plekke opgelost kunnen worden je betaalt allemaal genoeg geld (jaarinschrijving ) + nog iedere race het inschrijfgeld en daglicenties , ik denk dat daar best een reserve setje(onderdelen) van aangeschaft kunnen worden mocht het misgaan.
Kan dit niet? , dan heeft de organisatie in de voorbereidingen lees: inschrijfgeld ,aandachtspunten , niet goed genoeg opgelet , of ingecalculeerd.

Dit is hoe ik hierover denk maar dat terzijde , als inderdaad die gast niet eroverheen was gereden was het best tof geworden zoals gewoonlijk bij de SBO.

het systeem is voor ons nieuw zoals je misschien wel weet dus wij kunnen niet alle storingen in een keer oplossen maar ik maak er verder geen woorden aan vuil dit is een non sbo topic

Blom said:

daar ben ik het mee eens!.En het was niet alleen dat ze door de massa terug reden,maar ook het stuk waar de auto,s stonden geparkeerd.sta je met je goede vatsoen komen er een paar met bloedgang vlak langs men bus hoeft maar met iemand achter vandaan tekomen en het is gebeurt,maarjah ik hoop dat ze ouder en wijzer worden.en zich gaan gedragen.op dat opzicht vond ik het in lelystad wel goed geregeld gewoon gas kabel door knippen.vond de drukte wel mee vallen,maar dan had het net effe wat overzichtelijker moeten wezen

In best zondag was het parkeren echt bagger ik stond helemaal achteraan was gewoon wel 2 km lopen ofzo. Wordt je ook niet vrolijk van als je net iets uit de auto nodig hebt.

ik stond voorbij de sprintbaan in de berm na het viaduct, gelukkig niks nodig uit me auto, wel paar keer naar Manfred gelopen, stond bijna achteraan, wel tyfus eind lopen idd.

ik stond gelukkig vooraan in die lange rij +ralf+ maar ik had niet 10 min. later moeten komen anders stond ik ook veel te ver :X

Machiel. said:
ik stond gelukkig vooraan in die lange rij +ralf+ maar ik had niet 10 min. later moeten komen anders stond ik ook veel te ver :X

ik heb jouw nergens gezien trouwens....

barryzipsp said:

en dan nog iets een paar reserve onderdelen aan schaffen? ik denk als jij het systeem in je bezit zou hebben en je zou m verkopen, dan zou je een hele mooie wagen kunnen rijden

Red Devil Rox said:
ik stond voorbij de sprintbaan in de berm na het viaduct, gelukkig niks nodig uit me auto, wel paar keer naar Manfred gelopen, stond bijna achteraan, wel tyfus eind lopen idd.

Wie was jij dan ?

Aangezien ik de hele tijd bij Manfred zat, voor de BBQ offcourse :)

Red Devil Rox said:
ik heb jouw nergens gezien trouwens....

ik jou ook niet :D ik was er van kwart voor 10 tot kwart over 5 :D was er samen met marco(custom aerox) en liep bijna heel de dag met yasuni dozen rond +ralf+ en was ook vaak bij onze gele renault trafic( Belgisch kenteken :X)

heb ook lang aan de sprintbaan gestaan om foto's te maken :P

Back