Best 25 Juni 2006 Aftertalk topic

Niemand foto's van de sprint van de paarse area van sx tegen mijn benelli die ik dik ownde? en evenlater een evo50 bleek te zijn :P mn eerste sprint was dat gewoon. m'n broertje was te sloom met de cam pakken dus heeft geen foto's gemaakt ervan, maybe iemand anders van dit forum ;)

lamahoofd said:
Wij willen foto's van die sletjes:P

Oja heeft iemand nog foto's van de rs met oranje wk voorkap:P

Ja ik Heb een geloof 3 foto;s van die rs met die oranje voorkap !!
Heb rond de 60 a 70 foto's maar weet niet hoe ik ze moet uploaden??

Gr Aeroxist C

[5th]Nick said:
Nee, Patrick trok vanaf begin een wheelie, kwam toen neer, en ging toen liggen en toen werd de foto gemaakt.

*edit*

Trouwens op de foto zit hij er gewoon direct naast hoor :rolleyes:

hap :)

AeroxistC said:
Ja ik Heb een geloof 3 foto;s van die rs met die oranje voorkap !!
Heb rond de 60 a 70 foto's maar weet niet hoe ik ze moet uploaden??

Gr Aeroxist C

www.picsplace.to

erg makkelijk

gewoon de link kopieeren na het uploaden. miss nog foto`s van mijn arkje?

Weksel said:
ik bedoel juist, dat de mensen die eigenijk weten waar ze mee bezig zijn en "veel" vermogen onder hun kont hebben snappen wat ze aan het doen zijn.

dat is nou idd het grote probleem

Matthew. said:
Sorry john, was ff vergeten dat het vorige topic was gesloten en daar stond hij dus niet in dit topic

ok maar is die er nog wel dan? ben wel benieuwd

edit!

laat maar al gevonden :) super foto trouwens :)

Zoooo, die rood/oranje/gele aerox:W:W:W

En dat ventje, hier in de buurt hebben we een crosskuil, 1 vd 2 zijn ventjes <16, en die gaan echt hard. Ik zou het juist vet vinden als vader als je zoontje aan het sprinten is tussen 16-20 jarige sprinters. En gevaarlijk, hij zal waarschijnlijk volwassener rijden als menig ander daar:)

Even een paar punten....

De mensen die hier hun gal lopen te spuien over de organisatie en de 'sjonnies' die als dwazen over het fietspad reden, zeg er dan op de meeting zelf iets van!

De organisatie kan niet alles zelf regelen, de meeting en de sfeer hangt voornamelijk van de bezoekers af.
Ik vind het nogal flauw, om op de meeting wanneer er iets aangedaan kan worden niets te zeggen, of even die 'te hard rijdende scooter' even aan te spreken en dan hier maar een beetje te zeggen hoe bagger t wel niet geregeld was....

Wij regelen de baan, de vergunning, startsysteem, eten en drinken en wc en vast nog een berg die ik nu vergeet op te noemen, maar over het algemeen bepalen jullie de sfeer en de veiligheid....

En over de keuring, wat is belangrijk? Juist Remmen + veiligheid

iedere scooter die op de baan was had degelijke remmen + geen balhoofdspeling, en ja de keurig was er gewoon zodat er niet mensen zonder aangesloten voorrem op de baan kwamen en om te zorgen dat er geen scooters met een speling dat hun stuur boven het wiel hangt wanneer ze remmen...

En wat voor een keuring verwacht je dan? Dat we alles bekijken en controleren en 20minuten per scooter verspillen? Dit was efficient en snel! Jullie willen toch sprinten? Niet een ontiegelijke lange keuring...denk aan lelystad....

just my .02

ik heb bijna heel de tijd langs de baan gestaan en dan zag ik een man of 6 met een shirtje onder de partytent zitten terwijl er 1 of 2 moeite deden om de sprintbaan op orde te houden, stuur dan een paar van die mensen weg om toezicht te houden. Waarom moet het publiek jullie meeting op orde houden??? Dat er af en toe is iets gezegd word okee, maar het blijft jullie meeting en jullie zijn verantwoordelijk voor de veiligheid :)

Dat is mijn mening erover :)

Back