Nieuwe lens gekocht. Een Tamron SP AF 10-24mm f/3.5-4.5 Di II LD Aspherical (IF). Leuke lens hoor. Me vader heeft hem nu mee, maar ik ga misschien vanavond nog wat foto's schieten. Met name gekocht om landschappen te fotograferen.
Toch zie ik het nut van je url onderaan de foto plaatsen nog wel in.
Denk dat 90% van de mensen niet eens naar die bestandsinfo kijkt. En zo kunnen ze je toch contacten via je site.
Toch zie ik het nut van je url onderaan de foto plaatsen nog wel in.
Denk dat 90% van de mensen niet eens naar die bestandsinfo kijkt. En zo kunnen ze je toch contacten via je site.
Niet dat ik de ervaren vormgever ben hier, maar ik heb bij 2 grafische bedrijven stage gelopen en bij 1 een jaar gewerkt zonder ooit iemand over die bestands info te horen.
Kranten e.d. die vaker dat soort dingen gebruiken zullen daar vast naar kijken, maar dat is niet reden genoeg om alle wat kleinere website/flyer/film makers e.d. er maar vandoor te laten gaan met de foto's.
Ik zeg lekker logo er onder laten staan. Goed voor het verspreiden van je naam onder alle wat minder professionals die ook wel eens een fotograaf o.i.d. in willen huren (kan ook zijn voor iemand die gewoon mooie foto's van zijn/haar bedrijf of evenement wilt hebben).
Logo kan je altijd weghalen als iemand jou daar voor heeft betaald toch?