This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
Ik zoek nog een telezoomlens voor het fotograferen (uit de hand) voor in Afrika. Beetje lichtsterk zou wel fijn zijn omdat veel dieren bij zonsopgang en -ondergang actief zijn.

Liefst ook niet te duur, zal hem verder niet veel gebruiken. Tis voor een Eos500. Gewoon de 55-250is? Iemand een idee?

[ir]http://farm5.static.flickr.com/4063/4709208847_a7292491f4_b.jpg[/ir]

[ir]http://farm5.static.flickr.com/4005/4709208033_a6791ab8b4_b.jpg[/ir]

1

2

3

Vind zelf de eerste 3 wel geslaagd, de andere weet ik 't nog niet qua bewerking/uitsnede.
Nu eerst slapen..
Kut Lightroom. +pippi+

Edit; laatste 2 weggehaald, niet tevreden.

Last edited:
stuntspot @ pic 1 ?
Voor flatlanders, skaters en boarders wel ja.
Moto is 't te klein voor, of iig voor stoppies ed.

Ik snap niet echt wat je wil laten zien met je fotos bjorn, dat bomen hout worden?

Hi-hi. Volgens mij zijn bomen sowieso al hout.
Maar nee, dit is puur compositie van lijnen, kleuren, texturen, vormen etc.

Misschien wordt dit nog een serie met een gedachte van 'Van as tot as, van stof tot stof'.
Heb nog genoeg foto's van deze plek - een oud rusthuis die nu ook aan z'n einde was gekomen.

Over 't algemeen schiet ik iets anders foto's dan andere mensen hier bijvoorbeeld.
9/10 van mijn foto's zijn 'grafisch'.
Gewoon een opbouw van lijnen, verhoudingen, elementen, kleuren, .. , zoals ik al zei.

Bjorn, je zou eens de stad in moeten gaan! vind de foto's een beetje naar architectuur fotografie neigen namelijk, denk dat je in de stad wat spannendere beelden kan fixen.

Mja, wil ook nog ff stad in, heb er alleen nog niet over nagedacht wat een interessante stad zou zijn.
Heb in Antwerpen ooit wel leuke foto's gemaakt..

Mja, wil ook nog ff stad in, heb er alleen nog niet over nagedacht wat een interessante stad zou zijn.
Heb in Antwerpen ooit wel leuke foto's gemaakt..

Probeer dan meerdere steden Groningen, Arnhem, Rotterdam zijn wel steden met verschillende karakteristieken..

Status
Not open for further replies.