Laatste foto is boulevard vlissingen. Maar ik woon idd wel in middelburg.
Ik wil een reeks fotos maken waarbij ik hele kleine speelgoed figuurtjes heel groot en realistisch lijkend op de foto ga zetten. Kan alleen geen toffe poppetjes/designertoys vinden.
Zeau gaat lekker hier. Pas een Canon EF-S 55-250 IS lens gekauft.. nu ter vervanging van de Canon EF-S 18-55IS kitlens een Canon EF-S 17-85 IS USM lens gescoord 8)
Bereik van de kitlens was toch iets te klein. Pas de 55-250 al gekocht welke zeer goed bevalt en nu ter vervanging van de 18-55 de 17-85
Laatste foto is boulevard vlissingen. Maar ik woon idd wel in middelburg.
Ik wil een reeks fotos maken waarbij ik hele kleine speelgoed figuurtjes heel groot en realistisch lijkend op de foto ga zetten. Kan alleen geen toffe poppetjes/designertoys vinden.
...
@ Björn: hoe krijg jij @ garagepics Kever delen zo donker/zwart?
Was zonet bij de Mediamarkt om te kijken voor die 450d set zoals hierboven beschreven. Was natuurlijk alweer uitverkochtBen maar snel weg gegaan, want die intense drukte van dwazen en gezinnen werd me snel teveel. Nu wil ik nog steeds wel graag een dslr camera kopen, maar door het enorme aanbod snap ik er geen hout meer van. Wat zoek ik ? Leuke instapcamera waar ik me de eerst 1 a 2 jaar mee kan vermaken. Dit icm een goeie all-round lens voor een budget van max 4 a 500 euro. Gebruikt kopen is eventueel ook een optie, maar gezien de prijzen op marktplaats kun je bijna net zo goed nieuw kopen.
Alvast bedankt voor de hulp.