This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #8

Status
Not open for further replies.

Ik heb lang rond gereden opzoek naar een mooie plek om fotos te maken.. is helaas niet gelukt toen het echt rood begon te worden besloot ik maar gewoon de eerst volgende "leuke" plek te benutten.
heb 2 timelapse filmpjes gemaakt. zijn over een minuutje of 30 geconverteerd op vimeo denk ik.
Hier iig alvast de link
[ame="http://vimeo.com/10964598"]red sunset timelapse while iceland vulcano ashes pass by on Vimeo[/ame]

Hoe kun je er nou weer 2 maken, toestel geleend ofzo? Wel mooi gedaan hoor!

hahaha de eerste is van een lager standpunt. Dus zie je de zon al verdwijnen achter wat bomen. Vervolgens ben ik hoger gaan staan en zag ik de zon weer.

Bij de 2e is de lucht bovenin eigenlijk super blauw. Dat maakt het echt een bijzonder plaatje. Heb alleen dat stukje er verongelijk afgeknipt. moet ik nog effe opnieuw renderen eigenlijk.

Erg vet Maarten!
danke

Gisteren even in de mediamarkt geweest en zag dat ze daar ook camera's verkochten. Even met een dslr gespeeld maar godsallemachtig wat werkt dat 23482374x fijner dan een ''normaal'' toestel als wat ik nu heb (panasonic lumix dmc-fz28 ).

Maarja staat nog zoveel op mn verlanglijstje wat ik nog wil hebben

- Nieuwe brommer
- Nieuwe gitaar
- Nieuwe versterker
- Nieuwe camera
- Nog een nieuwe gitaar
- Auto

En met maar 3,60 in het uurtje duurt dat wel effe haha.

Brommer moet je zoiezo skippen, kut dingen haha

1 gitaar kopen en de rest sparen voor Camera.

Auto is idd wel nutigg

Mja rijd nu op een scooter rond die zijn beste tijd heeft gehad, en ben net 2 maandjes 17. Wil dus nog effe een andere schakelbrommer kopen en zo gauw ik mn autorbw heb gaat die er weer uit en dan heb ik wel ongeveer genoeg geld voor de auto van mijn broer over te nemen.

Gitaar 1 kost € 995,-
Gitaar 2 kost € 875,-
Versterker kost € 650,-
Camera kost ongeveer € 1000,- denks ? Met 2 lenzen erbij ofzo.
Auto zal rond de € 1000 - € 1500,- kosten

En ik werk in een scooterzaak voor minimumloon :+

Je vergeet school nog Maar kga nu gewoon iedere dag naar school, opleiding die ik niks vind.. En dan iedere maandag, woensdag en vrijdag van 15:00 tot 21:00 werken.

Volgend jaar ga ik gewoon BBL opleiding bromfietstechnicus doen en dan 1 dag school en de rest v/d dagen werken. Dan schiet het al meer op.

Camera kan je wel voor 500-, euro hebben hoor in het begin.
Chek maarten ze camera even kosten 500-, ofzo en zijn toch echt al genoeg dikke platen voorbij gekomen.

maar idd prioriteiten stellen is goed.Gewoon als je weer wat geld heb je lijstje afwerken.

Ja inderdaad nieuwe brommer en daarna een auto zijn toch wel prioriteit #1 omdat die gewoon nodig zijn voor vervoer, camera en gitaar is gewoon hobby. Zijn jullie morgen trouwens ook in Etten-Leur te vinden ?

Als je beter had geleerd had je nu een OV, geen auto nodig dus :+ brommer en auto, waarom niet 1 van de 2? Ik had mijn trouwe EOSje voor 250 euro trouwens, het hoeft allemaal niet heel duur te kosten.

Als je beter had geleerd ? Ben nog maar 17 en kan nog alle kanten op vriend.

Enne, OV is toch pas vanaf 18jaar ? En ik heb liever een auto dan dat je iedere keer met dat kut OV kan lopen kutten...

En het is niet EN brommer EN auto. Omdat ik nu nog 17 ben rijd ik nog een jaartje rond op de brommer, en als ik mijn rijbewijs heb gaat de brommer eruit en van dat geld + evt. nog wat bijleggen koop ik de auto van mijn broer over...

En zeker hoef het niet duur te zijn zo'n camera, maar ik denk dat jij hem 2e hands hebt gekocht of niet ? Weet niet of ik dat wel wil doen, tenzij het natuurlijk hier van een forummember is dan weet ik wel dat het te vertrouwen is, maar over het algemeen koop ik zoiets liever nieuw.

Status
Not open for further replies.