Algemeen fotografie topic #7

Status
Not open for further replies.
Niet mijn ding.. Ik vind dat de bike daar erg onnatuurlijk staat.. Zelfs als allerlei pics met grafiti op achtergrond en dat soort dingen.. Foto's zijn wel mooi!

Niet mijn ding.. Ik vind dat de bike daar erg onnatuurlijk staat.. Zelfs als allerlei pics met grafiti op achtergrond en dat soort dingen.. Foto's zijn wel mooi!

Ja heb je helemaal gelijk in :)
Alleen we hebben hier alleen maar weiland 8P :+

Ging eigenlijk ook niet daarheen om foto's van mijn bike te maken.. maar er was verder niks bijzonders.. typisch geval van ik wil wat foto's maken maar weet niet waarvan..

Mooi plaatje,s hoor!

Precies zoals je zecht, zo van uuh ja het is een mooie dag wat zal ik eens gaan schieten :P heb ik ook wel eens.

Net even 150 euro uitgegeven aan spullen voor CCD(sensor) reininging. Dus voorlopig hoef ik niet meer naar winkel toe om te laten cleanen.

Ik krijg die foto's van mij echt niet zo scherp uit de cam. Wat voor lens heb je ook alweer Wheelex?

Nummer 1 is voor mij favo btw. :)

Ja heb je helemaal gelijk in :)
Alleen we hebben hier alleen maar weiland 8P :+

Ging eigenlijk ook niet daarheen om foto's van mijn bike te maken.. maar er was verder niks bijzonders.. typisch geval van ik wil wat foto's maken maar weet niet waarvan..

Vind dat je dat bij foto 5 wel heel leuk hebt gedaan, valt nml niet op dat hij tussen de weilanden staat :+..

terug uit amerika, 40 gb aan foto en film :+

x7oawsjy9iks57bkd6so.jpg

mhk1bjqtg5e0plfvx5qv.jpg

afagmxji85g3h1g5qijz.jpg

0mda07rx3uiw2b7ptpfy.jpg

tft7ess2uz3wta1p9yph.jpg

x2fdp7tzjwh6wkqbcx86.jpg

kz8ocffyh10kvzw658ok.jpg

gp6ifci74f1kbv0z9l9b.jpg

e6ylvlb5ot0vlua5619q.jpg

fhe6lgv8tb15aku4qi1q.jpg

9l1x1bzy8ibh3mfpliyw.jpg