de eerste 3 zijn in Zwolle , waar ik met deze camera op deze plek de mooiste foto's kon maken , en ook de zon had hierbij een rol maar ook zeer zeker ook het bereik van mijn lens.
de foto daaronder is een Lelystad , net als die daar weer onder.
daar kon ik wel in meerdere bochten staan waardoor ik dus wel wat meer variatie heb in de foto's ..
en wat het belangrijkste is is dat een coureur vaak zijn eigen foto wil , en dus zal dat voor hem een unieke foto zijn van hem , ook al zijn er veel meer foto's van dezelfde bocht maar dan met een andere machine en coureur.
@ sandor , dik wel ,maar stuurt echt supergoed , en ik durf gerust te zeggen dat hij genoeg mensen zoek zou rijden als er wat meer mensen meededen..
en dat ie zo goed (en mooi) stuurt is ook een reden dat ik deze jongen vaak op mijn camera tegen kom.
Zo ontiechelijk vet , ik ben gevraagd voor 100% Tuning in ahoy volgende week.
Had vorige week zaterdag een tuinfeest wat k moest fotograferen en ben nu weer druk bezig met modellen zoeken voor mn porto.
Goed kloppende foto's maakt die scott! echt toffe foto's!
Btw, ex klasgenootje van me heeft zijn stoute schoenen aangetrokken. Hij heeft een peugeot partner bestelautotje gekocht en hem omgebouwd als miniminicamper om daarmee circa 3 maanden door engeland te trippen. Hij fotografeerd vaak landschappen ed en wil een serie gaan maken van een aantal delen van Engeland.