idd, dit keer op een statief, hele verbetering al!
alleen voor het oog wat de achtergrond info niet heeft, blijft het een vreemde foto!
je zou de moter wat meer kunnen belichten, of 1x een harde flits ertegen moeten gooien, dat er 1 stukje scherp en helder is, zodat je kan zien wat er nou rond draaid!
good work, keep it up!
Het is maar goed dat ik je post niet heb gezien en er dus niet op heb geantwoord, want met dat soort sracastische replies kan ik helemaal niets.bedankt voor tips..:+
Hoe krijg ik goede kleuren op mijn foto`s?
De ene keer lukt het wel de andere keer niet. Ik schiet mijn foto`s in M/P stand. Zet het balkje rechtonderin in het midden, stel scherp en maak de foto.
Iets met witbalans? Die staat op auto..
Dat heb ik dus even geprobeerd.. Iso anders gezet (witbalans wat anders gezet, dacht dat het misschen zou helpen) maar daarmee werd het alleen maar slechter of was het 'effect' weg, of had ik anderen dingen anders moeten instellen?.. Flitsen en dat soort dingen snap ik nog helemaal niets van :+.. Het had mij iig al geholpen als de motor lichtere kleuren had en hij zelf geen zwart t-shirt aan had (was flitsen wellicht niet nodig geweest?)
Ben iig tevreden qua compositie en de enigszins herkenbaarheid van een persoon + helm, met een beetje denkwerk zou je er dus uit moeten kunnen komen.. Al was dit gewoon een foto's dat ik even schoot omdat ik toevallig de camera bij me had voor andere dingen