This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
kan iemand uberhaubt snel een toturialtje schrijven van kleurfilters in photoshop?.. ik draai altijd wat aan de curven maar die kleurfiltershit kan ik dus nergens vinden... alleen van die nutteloze filters dat je foto op een stoeptegel lijkt ofzo :7

fix adobe photoshop Lightroom, staan alle voorkeuren etc gewoon in een balk naast de foto, erg makkelijk mee te werken

[Ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/lightroom1.jpg[/Ir]

Is er toevallig iemand die interesse heeft in een Spyder 2 express voor weinig. Zoja kun je me pm en.

morgen denk ik me camera even weg brengen naar konijnenberg voor een schoonmaak beurtje, iemand enig idee hoelang zoiets duurt?

15min ongeveer, breng hem ook even weg naar Kamera express.

prijzen zijn 25 voor 1,6 sensor en 45 voor full frame.

ehheh nee hoor nikon heeft 1,5 heheh. lekker kut geintje ook ja.

jah opzich wel jah maar sensor is ook weer groter. Bij mij is het echt hardddd nodig.
Laaste tijd weinig kite of andere foto,s gemaakt puur omdat me sensor smerig was.

Greet,s

Geen Wollebrand vandaag? :')

Ga vnaaf ff kijken of ik weer mooie plaatjes kan schieten.. Dit keer met statief.

zometeen met kamaraad even naar Den Ham.
Gister nog aantal foto's geschoten tijdens het jetskieen bij ons op de ijsel, vanavond hopelijk weer maar dan met een schone sensor

Nope zit er niet in.Zo maar even met jeski gaan knallen ook leuk.
Statief heb je trouwens niks aan.

Wakeboarden als je scherpte wilt hebben en de actie goed moet je op sluitertijden rond de 1/1000 ziten en korter, dus statief gaat dan niks doen, zelf IS niks.

schiet zelf alleen op satief waneer ik een zware lens heb. En als je toch op statief schiet moet je je IS uit zetten.
Gewoon je sluitertijden goed in de gaten houden!

Zag vanmorgen weer een hoop leuke dingen bij kameraexpress

je schiet gewoon meerder beelden in 1 reek,s start, trick en landing en die shop je aan elkaar.

let ook op de horizon en schiet iietjs,e ruimer dan normaal ( ligt aan hoe close)

daarna is het photoshopen, als het niet lukt pb maar.

Ps zelf eentje van mij gemaakt, camera in me vriendin der handen gedrukt en gaan.Was eff wat meer werk als je hem zelf niet schiet.

Als je iets minder beelden heb is het een stuk makelijker,en je ziet nadeel van groothoek het einde van de sprong is ver weg.

Last edited:
Vind dat eigenlijk juist wel wat hebben Geeft diepte in de foto, erg gaaf.
Alleen jammer dat die kites in elkaar overlopen, dat vind ik minder mooier.

Status
Not open for further replies.