This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
@Foto's Dion: De kleuren zijn echt geweldig van die foto's, is dit allemaal na bewerking? Kan ik ook zulke foto's maken met een 1000D met std. lens? Mijn foto's zijn altijd veel minder 'intens' qua kleuren?

ik bewerk alles na met photoshop, en net wat Bjorn zegt... net iets over the top, dan valt het goed op in mijn ogen.

Weer mooie foto,s dion!Aleen bij die laaste serie mag je die zwarte randen wel skippe.

Net wat van de verzekering gehoord, dat ik maar 1300-, ga terug krijgen van me camera die gejat was, totaal was 5200 euro dus ben beetje zuur er van. Nu ga ik nog wel via me eigen verzekering ook nog proberen.

Hier eerste shotje met me waterhuis, wedstrijd is hier nog steeds bezig , dus ove rpaar daagje,s wat actie shots. Alleen heel me sensor is ook facking smerig en krijg het niet echt goed schoon ook goed ruk dus. Zit niet mee eef

mijn sensor is ook redelijk vies, hoe pak jij dat aan youri? heb je daar speciale dingetjes voor of?

Ik krijg over een paar dagen mn Casio EX-F1 binnen, 1200 frames per seconde filmen lijkt me wel leuk

Heb ook eens met zo'n casio gespeeld een tijdje terug.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=9pa8e8HkMdM"]YouTube - QUIST racing zip sp[/ame]

Erg leuke camera voor ''erbij'' zegmaar

Ja, ik had dat filmpje al is gezien is dat ook op 1200 fps?
Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk, zit er bepaalde software bij om het in slowmotion af te spelen of iets?

kan iemand uberhaubt snel een toturialtje schrijven van kleurfilters in photoshop?.. ik draai altijd wat aan de curven maar die kleurfiltershit kan ik dus nergens vinden... alleen van die nutteloze filters dat je foto op een stoeptegel lijkt ofzo :7

@dion,

Laten doen is het beste, nu heeft een vriend van mij( profesioneel fotograaf, die normaal altijd de brunotti shoots doet) even schoon gemaakt.
maar het beste is gewoon weg brengen is 15 minuutje,s en kost 25 euro ofzo.

@ anne,
je bedoelt de F1,8 versie ?

Status
Not open for further replies.