ik ben een tijd niet bezig geweest met de scoot omdat ik weinig tijd heb
vandaag met klaas de vertanding in het blok gezet en nog wat spulletjes besteld om de setup compleet te maken, denk aan een mhr 2000 vario een snaartje en wat kleine meuk.
wat betrefd de achterkap: de underseat op deze manier gaat niet werken omdat de randen blijven barsten dus ik ga het anders doen... namelijk deze er weer uit zagen en dan bijwertken om hem als mal te gebruiken zodat ik er een losse polyester underseat van kan maken die ik dan gwoon met schroeven bevestig....
Dat gaat op een gegeven moment ook scheuren bij veel trillingen en die zijn der nogal.
Helemaal dicht maken zou ik ook niet doen, zoals je zelf al zegt een losse under-seat lijkt me beter.
het probleem is ook dat de achterkap er bijna onmogelijk op te zetten is jos.Maar zoals het nu gebeurt zal je bijna het verschil niet zien hooguit 2 a 4 schroeven.Het word toch allebei dezelfde kleur
de voorkap gemod en de achterkap is dankzij klaas ook erg strak, ook is de underseat eruit gevreesd omdat dit niet werkte en heb ik met een mal een nieuwe gemaakt die met schroeven bevestigd gaat worden
Kuch ..................Hoest .................Proest...............
Ja was me weer een soort van geslaagt middagje tussen de vervlogen coke resten.Maar beetje bij beetje en papiertje na papiertje word het schuren wel wat.En die kleuren worden om te smullen al zeg ik het zelf.Echt douwe zn ding *D
t is echt mooi. Echt leuk dat er steeds meer oude SR projecten komen. Bij mij doet ongeveer de onderste helft van de foto's t niet....
Succes ga zo door!