[5th] speed max rsb tuned

Status
Not open for further replies.
strax douwe zn blokje in me auto plaatsen om te gaan polijsten :) als me rox in de scootin is geweest gaat alle tijd uit naar de max en de neos en mijn nieuwe project :)

zo het is weer vakantie :D 2 weken de tijd om aan me scootje te beunen en dat word weer eens tijd ook.....

ik kan vanaf dinsdag de hobby kelder van me ma gebruiken dus bouw ik daar me frame op om de kappen te doen.....

ondertussen ligt me blok bij klaas en gaat het vast wel een keer in elkaar....:P

me waterpompje is ook binnen duurde lang door foutje en miscommunicatie van mijn kant.....

de groeten

vincents said:
mischien een rare vraag. maar waarom "bezuiningen" op een krukas. of levert Power One de zelfde prestaties als een RHQ?

Bij een krukas let je natuurlijk niet op de prestaties, maar of de as de cil. houdt. En bij een power one as is dat vaak genoeg het geval, dus daar hoeft niet iets superduurs voor te worden aangeschaft.

Verder vind ik dit project steeds vetter worden, leuk om te zien dat er nog steeds wat gemaakt wordt van maxjes :). Ben zelf nog druk bezig met de motorische kant, dus nog niet zo ver als jullie...

yes yes het word langzamerhand wel wat :P

keuze voor power one is idd om de doodsimpele reden : warom duurder als dit ook goed genoeg en nog lichter ook is.....

de groeten

Status
Not open for further replies.
Back