[5th] speed max rsb tuned

Status
Not open for further replies.
zo weer ff iets uit mijn hoek

ik ben een tijd niet bezig geweest met de scoot omdat ik weinig tijd heb

vandaag met klaas de vertanding in het blok gezet en nog wat spulletjes besteld om de setup compleet te maken, denk aan een mhr 2000 vario een snaartje en wat kleine meuk.

wat betrefd de achterkap: de underseat op deze manier gaat niet werken omdat de randen blijven barsten dus ik ga het anders doen... namelijk deze er weer uit zagen en dan bijwertken om hem als mal te gebruiken zodat ik er een losse polyester underseat van kan maken die ik dan gwoon met schroeven bevestig....

mzzl

mis een idee om met glasvezel plamuur van motip te gaan werke?

echt mega sterk kank je vertellen maar schuurt toch makkelijk en glad weg

Dat gaat op een gegeven moment ook scheuren bij veel trillingen en die zijn der nogal.
Helemaal dicht maken zou ik ook niet doen, zoals je zelf al zegt een losse under-seat lijkt me beter.

iig veel succes ben benieuwd.

Gr Tim

Hardcore-aerox said:
mis een idee om met glasvezel plamuur van motip te gaan werke?

echt mega sterk kank je vertellen maar schuurt toch makkelijk en glad weg

het probleem is ook dat de achterkap er bijna onmogelijk op te zetten is jos.Maar zoals het nu gebeurt zal je bijna het verschil niet zien hooguit 2 a 4 schroeven.Het word toch allebei dezelfde kleur

zo vandaag weer lekker gebeund

de voorkap gemod en de achterkap is dankzij klaas ook erg strak, ook is de underseat eruit gevreesd omdat dit niet werkte en heb ik met een mal een nieuwe gemaakt die met schroeven bevestigd gaat worden

foto's in de eerste post

nog niet klaar natuurlijk heh ;)

Last edited:
Kuch ..................Hoest .................Proest...............
Ja was me weer een soort van geslaagt middagje tussen de vervlogen coke resten.Maar beetje bij beetje en papiertje na papiertje word het schuren wel wat.En die kleuren worden om te smullen al zeg ik het zelf.Echt douwe zn ding *D

Douwe, dit bewijst maar weer eens dat je bussum niet mag vergeten, ga zo door en hopen dat hij snel gaat rijden, Laterz

Hee kerel,

t is echt mooi. Echt leuk dat er steeds meer oude SR projecten komen. Bij mij doet ongeveer de onderste helft van de foto's t niet....
Succes ga zo door!

thx..

foto's doen het bij mij wel. na de eerste zijn er een aantal die het niet doen maar daar doe ik nog wel ff wat aan nu geen tijd voor.....

+ralf+ alles gaat goed komen en als het meezit morgen alles in de grondlak +ralf+
komt helemaal goed douwe *D

Status
Not open for further replies.
Back