[5th] speed max rsb tuned

Status
Not open for further replies.
hey, is dit project nog gaande? ben benieuwd:P erg netjes allemaal!

Ik heb zelf sinds kort ook een SR Max. mocht je nog kappen over hebben, pm me dan:) of als je er wat kunt regelen. (met name voorkap).
 
zjaaakie said:
hey, is dit project nog gaande? ben benieuwd:P erg netjes allemaal!

Ik heb zelf sinds kort ook een SR Max. mocht je nog kappen over hebben, pm me dan:) of als je er wat kunt regelen. (met name voorkap).
Het leeft cker nog,alleen is het een lang termijn project.
 
dat klopt :P

gister weer ff wat gedaan met klaas, blokje eronder gehangen en met de voorvork begonnen die best een beurtje kan gebruiken...
 
Ben je eindelijk weer terug dan? En niet eens even mij op de hoogte stellen :p

P.s. Douwe ik ben je nummer kwijt omdat ik nu een andere telefoon heb, kun jij me ff bellen/Smsen? dank je mr. beul :p
 
Wow die pijp te tov,met oog op 23+pkaas neem ik aan?


8P
Toffe Sr dikke setup en achterkap helemaal mijn smaak :)
Suc6 met de verdere opbouw,

Sviz
 
Last edited:
ziet er weer goed uit [D]ouwe. kapjes zien er erg goed uit, en dan niet te spreken over het slakken huisje :D mocht je er meer uit die mal kunnen halen voel ik me aangespoken :rolleyes:

groetjes
 
zo mooi ding hoor :)

Vind de kappen erg netjes geworden en het idee van het slakkehuis is ook origineel. Hoe word die uiteindelijk?

Mooie achterrem btw
hypocrite.gif
 
thxxx

@ arthur (tog ? ) als ik me een keer verveel zou er best eens een uit de lucht kunnen vallen...

@ erik weet nie pcies hoe hij word twijfel weer :P ws zwart zoals het hele blok met geel gaas oid moet meer ff kijken ennuh die rem was ik al bijna vergeen :P maar hijs wel mooi ja ;)
 
[5th] Douwe said:
thxxx

@ arthur (tog ? ) als ik me een keer verveel zou er best eens een uit de lucht kunnen vallen...

das idd me naam, helaas willen de modjes me naam alleen verandere als er een speciaal topic voor is 8P
 
[5th] klaas said:
Het leeft cker nog,alleen is het een lang termijn project.

Hmm ... errrug mooi nog altijd. Zelf ben ik redelijk op weg met de sr max. Volgende week paar kapjes oppikken en het frame stralen. Setup is minder drastisch maar dat was ook de bedoeling:).
Jullie kappen zijn HEEEL erg mooi gelukt hoor! Oh ja en mochten jullie een vervangingsvork willen dan heb ik er nog eentje liggen! Die ziet er nog een stuk mooier uit moet ik zeggen. eventueel ook met nieuw model poten en spatbord, of gewoon originele. PM me in dat geval maar een msn adres. Ik hou hem in de gaten hiero:)
 
thx

vork heb ik niet nodig.

vandaag kwam de postbode voor me :)

een doppler veer, recht spruitje en een ventiel voor velg, laat ik er nou net 2 nodig hebben :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top