This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

@ Sandor: Mja, ik hoef nu niet persé meer op een meeting te komen met een scooter (in tegenstelling tot vroeger, ik verveelde me toen echt de kk als ik geen scoot had), dus nu heb een keertje alle tijd, ook al gaat het in een vrij hoog tempo op dit moment...

Ik heb ook besloten sinds mijn carter eerder klaar is waarschijnlijk dan mijn scooter zelf, dat ik het carter eerst onder een runner ga hangen die ik heb opgebouwd, zodat ik kan banken tot ik een ons weeg, en het carter dus ideaal afgesteld is... en het dan onder mijn NRG hangen voor de onthulling

Wat me trouwens ook irriteerde aan die "Super-Coole-Mega-Vette" doorzichtige KVS (Tuinslang) slangen, was dat ze na een tijdje rijden KK zacht werden, en dus begonnen met knellen in je scooter als je een beetje aan het rijden was, waardoor de KVS doorstroom gehinderd werd, dit zal nu niet meer gebeuren

@ Weksel: Dat klopt, dat was in "A racing car is born" op discovery, dat is inderdaad dezelfde fabriek

DRT: Komt goed chef Ik ga lekker door met me hobby ja
 
n00h Samco, over het algemeen kom je dat tegen in getjoende WRX'en oid 8P

Mja blijkt maar weer dat dit project tot in de puntjes perfect wordt uitgevoerd 8)
 
Echt vet project

Oog voor detail zie ik

Geld moet rollen zeggen ze wel eens .......

Mzzls
Stefan

veel suc6 ermee
 
@ Manta: De bedoeling is toch dat ik getjoende WRX'en blaasch... dan moet je wel goeie slangen hebben

@ Thunderblade: Mja, niet zozeer dat geld moet rollen, alleen dat kwaliteit hoog in het vaandel staat

@ Dennis: Eindelijk eens een lievve reactie van jou in me topic :*
 
he nick man!!!
jij zet iets bij mij ik iets bij jou.
dat beestje van je wordt voor de 2e keer strak.
en de volgende keer dat je @ almere poort bent kom ik je wel gedag zeggen

ik spreelk je mzlllll
 
Leip hoor *D. Zulke dingen zie ik graag, alleen is de kleur niet helemaal wat ik had gekozen als ik de kleur van je velgen etc zie, maargoed zoveel zal je ze niet zien.
 
echt dik hoor zo slangetjes!

maar wat kost nou zoiets ... wrs wel een tikkeltje meer dan gewone slangetjes

:+