[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

toxicrox said:
vet ding hoor, en volgende keer als je hier in almere komt idd even je broek aan houden :D mooie auto... :P

Haha ik vond autorijden in me boxershort gewoon veel ontspannender :P

(even voor de duidelijkheid, wij waren op een crossterein in Almere, waar ik met mijn schone kleren op een 250cc Offroad quad ging blazen van een vriend van ons, waardoor ik echt uiteraard mijn broek uit moest trekken toen ik in me auto ging rijden :P)

als je net zo snel bent met opbouwe, als de weg zoeken naar me werk word het natuurlijk nooiiittttttttt wat!!

word erg mooi!! ook de spullen die gecoat zijn zien er super strak uit :D
vet idee om het misschien te laten cnc'n, en erg vet dat je het eerst hebt laten coaten en dan cnc (vind zelf die rand die het dan achterlaat ook erg vet :D)

succes!!

Gaat goed komen nick die kleurtjes :D
vavond zal ik ut ff regelen met me baasje :P dan kan je snel je kappen komen afgooien en worden ze meteen gespoten :)

waarom helemaal 2slangetjes uit engeland laten komen, wel vet hoor... maar beetje doelloos, of zit er een speciale gedachte achter? :D

Omdat ik me eraan irriteer dat iedereen rond rijdt met KVS slangen die helemaal niet gemaakt zijn voor KVS, maar als tuinslang of als zo iets dergelijks, het enige wat een beetje kwalitatief geschikt is, is de standaard slangen die aangebracht zijn, maar die zijn geen porem, dus ik dacht: Dan bestel ik maar kwaliteits KVS slangen die een mooie kleur hebben, en nog vrij exclusief zijn ook...

Goedkoop is over het algemeen duurkoop als ze het niet eens een week hun kleur behouden :)

hehe nais die slangen, ik heb ooit gezien op discovery hoe ze idd die slangen daar in england maken.. gaat best wel productie procesje inzitte idd;)

Verder is je scoot nu al lijp:P en ben benieuwd wat er verder nog van komt..

gr

Back