slappe geblaat, die jongen rijd volgens mij 9 v/d 10 x langs een kanaal waar nog geen dode kip op de grond ligt!
jij rijd met je scootje tog ook wel is op straat?
ontopic: ding is gewoon woest pat
Vroeger?
Ze zouden je gaskabel moeten doorknippen. stunten doe je maar fijn bij je ouders op de oprit ofzo....
Wees blij dat SBO bestaat. zonder SBO kan je waarschijnlijk het hele legale meeting verhaal op je buik schrijven....
Ik rijd zelf ook geen SBO vind het te duur en heb geen zin in al die verplichtingen. maar goed vind het wel goed wat ze doen...
FF ontopic dan maar.
Erg mooie Jog. :*
Zonder SBO bestonden de oldskool meetings nog, die zijn nu allemaal verdwenen of SBO sprints geworden. Alhoewel ik zelf wel SBO rij..
@Patie: Die Jog is focking vet ouwe, meoten echt weer eens gaan meeten met een clubje:#
Spreek je!
Anders sluiten we deze discussie. Dit is het project van Patrick en dat hoeft niet bevuilt te worden met jullie gespuug .
Ik snap niet waarom je in het achterste deel van je frame nou gaten zetIs dat nou voor het gewicht? dan zou ik dat niet snappen, want je voetstepjes zitten er zelfs nog op ed..
verder ist wel een leip ding
Ik denk dat je gewoon niet bitchen moet.
Dit is gewoon "kraanmachist"-stijl 8) Ding is te vet Pat! We gaan asap ergens branden met de gang 8)