5th 2f4r kamikaze sprintframe

hey

ik wist al dat je het frame had gekocht maar dat maakt het er nie minder op ,het is echt een brute sprinter.Dat gaan zeker snelle tijden worden

Heren bedankt voor de leuke reacties :*

@ tom, (Speed nrg) tuurlijk kerel , ik ben ook echt blij mee *D

@marvin, tja mm ik kon dat frampje kopen dus heb dat niet voor me neus voor bij laten gaan -:-

@bullet, laten we het hopen

is denk ik geen onverstandig iets, als we zagen wat voor strepen jij iedere x trok met je stnd wielbasis + zippa zou dat nooit goedkomen :P

hopen dat je er goed mee weg komt en je een fors aantal bekers naar binne sleept :P

is denk ik geen onverstandig iets, als we zagen wat voor strepen jij iedere x trok met je stnd wielbasis + zippa zou dat nooit goedkomen :P

hopen dat je er goed mee weg komt en je een fors aantal bekers naar binne sleept :P

mm ja het was altijd wel leuk op me zipje maar als je echt beter tijden wil neer zitten is dit veel beter -:-

ziet er netjes uit tinus! ook dit 5th projectje zal wel helemaal goedkomen! btw nog iets met dat polini membraam kunne doen?

gr

Blijft een bruut frame :) Hopelijk kom je ermee weg volgend seizoen (vorig seizoen was een drama :(. Ik had nog wel een paar ideetjes/aanpassingen in me hoofd maar je was me net voor het frame te kopen :P :D

Suc6! :)

Back