Tyrone Hahaha 4 September 2006 #221 ey reezer, ding wheeliete als een gek.. mjah ik pak ff mn hooifork ben zo trugh.. AdiozZz
D.J Pfew, al die draden 4 September 2006 #222 Tyrone said: mjah ik pak ff mn hooifork ben zo trugh.. Click to expand... Te gek was dat :+
[5th]Martijn leipe shit ouwe 4 September 2006 #223 Tyrone said: ey reezer, ding wheeliete als een gek.. mjah ik pak ff mn hooifork ben zo trugh.. AdiozZz Click to expand... kick'n nou briekt mien klop
Tyrone said: ey reezer, ding wheeliete als een gek.. mjah ik pak ff mn hooifork ben zo trugh.. AdiozZz Click to expand... kick'n nou briekt mien klop
ZipSjezer Easy Stuntin 4 September 2006 #227 die hoivork isniet goed gekom'n want die koein warn an het sprintn voor dien lev'n! mja beter dat je hem nog hebt btw nog niet tijd genoeg gehad voor oefene dan? edit: anders ruile we wel, mijne hou je sowieso aan de grond op dit moment
die hoivork isniet goed gekom'n want die koein warn an het sprintn voor dien lev'n! mja beter dat je hem nog hebt btw nog niet tijd genoeg gehad voor oefene dan? edit: anders ruile we wel, mijne hou je sowieso aan de grond op dit moment
E.Stuntin_Lau €w3 member 4 September 2006 #228 [5th]Martijn said: kick'n nou briekt mien klop Click to expand... mag ik op je hakk'n pak? das echt wel kick'n!! mja..hijs extra reez je hooivork..uhm zip.. ik wil ook wel eens een poging wagen tot goeie sprint start komt goed.. xjes Laurens
[5th]Martijn said: kick'n nou briekt mien klop Click to expand... mag ik op je hakk'n pak? das echt wel kick'n!! mja..hijs extra reez je hooivork..uhm zip.. ik wil ook wel eens een poging wagen tot goeie sprint start komt goed.. xjes Laurens
T timkrimpen Well-Known Member 17 September 2006 #229 hey lauw ding man hoeveel harder gaat hij met die team 06 uitlaat
Jaspah Nu ook een GC slet.. 17 September 2006 #230 timkrimpen said: hey lauw ding man hoeveel harder gaat hij met die team 06 uitlaat Click to expand... Hou op met projecten kicken !!
timkrimpen said: hey lauw ding man hoeveel harder gaat hij met die team 06 uitlaat Click to expand... Hou op met projecten kicken !!
Easy Riders Rolf ewehem 26 September 2006 #234 Jooooooooohnnnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyy, die foto van eindhoven dat louwie @ zip vliegt is wel reezz 8)
Jooooooooohnnnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyy, die foto van eindhoven dat louwie @ zip vliegt is wel reezz 8)
Lucas Banken? 26 September 2006 #235 mmmkeej! Wat had je ook alweer op de bank gescoord in eindhoven tinus? en tijden??
[5th]Martijn leipe shit ouwe 26 September 2006 #236 @ bart dankje kerel @rolf mm welke foto ?? @lucas ik had 24,6 en mij snelste tijd was volgens mij 7.46 O-) een stukje beter als op genemuiden !!
@ bart dankje kerel @rolf mm welke foto ?? @lucas ik had 24,6 en mij snelste tijd was volgens mij 7.46 O-) een stukje beter als op genemuiden !!
B Bart.T@zipsp Twins Tuned 26 September 2006 #237 ik dacht eerst dat het een 70cc was, maar toen nzag ik je topic en dacht: tuurlijk dat is de 2fast zip 8P
ik dacht eerst dat het een 70cc was, maar toen nzag ik je topic en dacht: tuurlijk dat is de 2fast zip 8P
ZipMHRTeam Scooter retired 26 September 2006 #238 Wel nette score Martijn Was met die Team 2006 pijp toch? Zit zeker dus nog veel meer in.
[5th]Martijn leipe shit ouwe 26 September 2006 #239 @ bart doodziek @marvin nou ja kerel dat is met die team 06 en ja tuurlijk zit er meer in maar dat komt eerdaags wel goed !
@ bart doodziek @marvin nou ja kerel dat is met die team 06 en ja tuurlijk zit er meer in maar dat komt eerdaags wel goed !