Big B NRG said:Wat mij opvalt is dat die 2f FR cilinder niet zo hoog getimed is.
Ik kom uit op 189.58 graden voor de uitlaat...en waarom liggen de boostpoorten (uitlaat) lager dan de main uitlaatpoort?
Sander said:Als er iemand een goede host heeft, heb ik wel 20 bank-filmpjes voor jullie. Maar aangezien ik zelf geen (goede) space heb. Word dat lastig
Mol ging een filmpje (van een bank-run @ wemeldinge) posten (naar mijn weten)
Big B NRG said:en waarom liggen de boostpoorten (uitlaat) lager dan de main uitlaatpoort?
Big B NRG said:Er staat een poortmapje op st.net
gloomyglow said:om een wat beter verdeelde uitlaat puls te krijgen.
gloomyglow said:wat mijn ervaring is dat als een poort in 1 keer sluit wat je dus hebt met een rechte bovenkant van een poort, dat er een dusdanige sterke uitlaatpuls wordt gevormd waardoor die heel erg kritisch wordt met uitlaten keuze.
Pronk said:Daar heb ik meer aan, zit inderdaad wel wat in, dank u
Big B NRG said:Ik heb de formule van Bell gebruikt en daar wordt verder niet gesproken over deckheight ?
Maarja, kan zijn dat ik het fout heb hoor